neverinov blogneverinov blog

Zeleni val

Pratio me po cijelom putu, po cijeloj nizbrdici od predgrađa do centra nisam naišao na jedan jedini crveni semafor i čak sam rampu podignutu na našem parkiralištu pronašao otvorenu pa s toga nisam išao buditi sirotog zaštitara koji je tamo vijerovatno kunjao... .
Ponekad kraj vikenda ispunjenog kavom i suncem i raznim čakulama bakulama sa preživjelim drugovima ovog Helloweena zna biti tako savršen.

..i porukom od strane jedne slatke cure:)


Ovaj nedeljnji dan me podsjetio na jedan veličanstven opis u Velikom Gatsbyu:


I tako sam sunčanim sjajem i snažnim bujanjem lišća na drveću što se razvilo upravo filmskom brzinom, doživio onaj poznati osjećaj da s nastupom ljeta počinje nov život


tko je probao izlaz iz sivila razumije što sam htio reći... .


ps nekako mi se čini da sutra na bus idem sa kretenskim osmijehom:)


Post info
03.11.2008. (00:11)
11 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>