neverinov blogneverinov blog

Kad prošlost pokuca na vrata




bakina i mamina koljevka



Ne znam što me to večeras prolazi ali je spoj sevdalinki, medice i starinskih slika sa ovog posta.
Sve je tu isprepleteno, dužnost arheologa da povijest ostane zabilježena za buduće genracije, sjeta za osobama koje ne hodaju više po ovoj zemlji, ljudska empatija koja nas veže i čini nas manje strancima..


...i u tom trenutku mi postajemo najbolji razlog zašto su postojali, nada da kroz nas i oni žive.


Na slici je koljevka u kojoj je spavala moja baka a godinama kasnije i moja mama. Stari stric Joža ju je našao na tavanu u prabakinoj kući u Gerovu i malo ju sredio. Dao ju je meni i sestri na čuvanje, jednog dana opet će služiti svojoj svrsi...


Koliko je nada položeno u taj mali drveni predmet i koliku visoku i odgovornu zadaću su mu namjenili ljudi. Kako se ne zamisliti nad time?





Post info
05.11.2008. (23:17)
23 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>