neverinov blogneverinov blog

Pepita!

Pošto je ista kao prije okačila fotku svoga slatkog psića osjećam se prozvanim da okačim i ja svojevrsnog pandana ali iz mačjeg svijeta.

Jednog kišnog dana prije neke dve godine sestra je donjela kutiju koja je bila privremeni dom jednoj plišanoj kuglici sa kojom sam odmah uspostavio prijateljjski odnos jer se pored tog čuda drugačije ni ne može.
Sjedio sam sav promrzao na pečici i tako grijao butove kad je nešto iz kutije počelo da grebe i skočilo mi na koljeno. Jedna pahuljca od niti desetak centimetara se tako verala po mojim samtericama i sa ogromnim očima htjela da ju primim u ruke. Od tog trenutka sam shvatio, htio ja ili ne da sada imam novoga prijateljaparty

Naravno odabir imena je bio ozbiljan i u rangu nominacije jednog pape. Konklava je odlučila nakon pomnog analiziranja i odbacivanja idiotskih imena da ima da se naš novi stanar zove Pepita. Ne, nije to nikakva umanjenica Josipe, Bepe već je to grumelj zlata radi kojeg su ljudi otišli u daleki Klondike da se obogate ko fol preko noći. Ti ljudi su zaista prošli sito i rešeto tragajući za zlatom. Jeste li primjetili kakva dosjetljiva igra rijeći?

Zanemarimo li ovu zadnju digresiju mogu reći da je ime dobro upecano jer to dlakavo klupko osvaja srca svih nas u bilo kojem izdanju. Sa mnom pogotovo ima posebni odnos ljubavi-mržnje jer ja volim da ju gnjavim i davim dok ona mene voli da grebe i grize. Reklo bi se, ne voli te Mario koju patku pričaš.

Mislim da je kao malena, kad smo ju našli imala ružna iskustva sa ljudima ili ostalim mačkama jer ne podnosi da ju se se draga po glavi, jer očito tamo pogledom ne more da kontrolira situacijom. Tako da uglavnom prati moju ruku ako ista krene prema njenoj njuški. Ispada baš štosni da ona diže šapice kad god ja dignem ruku u poziciji samoobrane. Osim toga, totalno sam uvjeren da je zlopamtilo kakvog nisam vidio u životu.

Jednom je bratić odsjeo kod nas na mjesec dana i gnjavio ju je non stop da nije bilo normalno. Od tada kad god dođe k nama u posjet postajem svijedokom komične situacije: naime ona ne samo da reže ko neki psić na njega već kad joj se ovaj približi pljune ga u facu i to sa prezirom. Očito je u prošlom životu bila lama pa joj je to ostalo.
Sa svim ukućanima je manje više u dobrim odnosima a sa mnom voli da se kači. Jedini trenutaka kada ju mogu nekažnjeno daviti je taj kada joj dođu oni dani pa valjda osjeti da sam ja jedino aktivno muško u kući pa me sljedi svugdje. Gdje god ovih dana se nalazio u kući ja znam da negdje u sjeni se nalazi ona i promatra i popračuje svoje ludilo sa "mrrrrrrrrr" zvukovima. I tada cica dođe na kolica kad mogu sa njom činiti što god želim a nema sankcija. Poput Elvire dođe mi da ju zbuksam malo u veš mašinu.
U ostalim danima kada ju ne pere ljubav bježi od mene ali uvijek ostaje u vidokrugu i strpljivo čeka da ja zaboravim na nju kako bi me vrag jedan mali mogao dotaknuti sa onim svojim jastučićima instaliranim na šapicama.


I pametna je, često imam pojam da "kombinira" poput Nika Praskatona

Ima jedna caka, boji se svega i svačega... od najlonskih vrećica koje šuškaju do bučnog hodanja. Jadna istraumatizirana a nije joj jasno da živi mnogo mnogo bolje i od nekih ljudi na ulici.
Kada imamo goste moramo posezati za njezinim fotkama jer se ova tijekom posjeta panično sakriva iza nekih samo njoj znanim skrovištima iza ormara.
Pošto svako pravilo ima svoje iznimke, jedini put kada je došla vidjet tko se to nalazi u kući je bilo kad je došla moja kolegica s posla vesela zagorka. Bit će da je osjetila u glasu da prijateljica nije u stanju smislit nešto grozno a kamoli zgazit muhu. I tako moja prijateljica iz Bedekvčine postaje jedini živi svijedok da mi imamo mačku za ljubimca i da nismo obitelj luđaka.
A da ne počnem pričati koliko je hiperaktivno ovo sitno čudo. To bi se vavek igralo i sve ju zanima ama baš sve što se zbiva po kući. I tako kada spava znamo da spava zaista od umora. Naime ova ne spava ni približno 16 sati kao pokojni mačak ali to će biti jer ovaj prije bio kastriran pa mu se nije dalo ni živjet. Samo je krmio i žderao po cijele dane. Nema boljeg epitafa za starog Tomislava. Laka mu škema bila u raju.

Mogao bi ovdje naklapati o psihologiji ove mačke ispisavši jednu knjigu bez da dođem do kraja opisivanju. Dragi su mi psi ali mačke su zakon. Imaju ono nešto pomalo vragolasto što ih čini simpatičnima. Kalkulanti jedni bezobrazni. Zato ih i volim sretan Bolje da su takve mačke nego ljudi. A možda se baš smijemo životinjama kada naprave nešto kao mi ljudi zato jer je nama naša vrsta smiješna. Ko će ga znat


pepi 1



Kao što se može konstatirati ovdje se solidno čori nakon višesatnog igranja

Photobucket



Budno oko jednog lovca. Sa ovakvim pogledom nema šanse da miševi kolo vode



pepi3


Detalj za kojim svi unisono rade "awwwhhhhh joj kako slatko"


lovac


Još jedna lovačka, Ovdje otprilike svi hvale boga što nije ispala 2 put veća, ko bi normalan zaspao znajući da takvo biće negdje u kući vreba



Photobucket


Dok Vardar grli polja zrelog zita
Ponosna I gorda kao gorska ptica...

ili da uz ovu sliku pustim Ej slaveni?


Photobucket


Još jedna srcedrapajuća, ovu sam stavio za čitateljice moga preskromnog bloga.
Ajmo sad svi zajedno jedan "aaaawwwwwhh.." popraćen blagotelećim pogledom molim



Photobucket



Zašto mačke vole spavat na mjestima gdje se zrače nije mi bilo nikad jasno. Sljedeći omiljeni ležaj joj je receveir. No stigla je u pravi grad. Pločice na Korzu zraće pa ovdje kod nas kola ovaj vic:


Joj kako mi je vruće - kaže postarija gospođa koja čeka da ju gradonačelnik primi
Tajnica će: Gospođo ako vam je zaista vruće odite se prozračiti malo po Korzu


Kužite?


Pošto ja volim interakciju sa ljudima ako želite ispričajte mi o vašem ljubimcu i pogotovo o njegovim mušicama. Pogotovo žutilo, bit će slasnije ako izbije kakav sex skandalyes




Photobucket


I za kraj još malo zračenja... . Ironično je kad pomislim da je moja stara rendgentehničar po zanimanju


ps ah da, skoro zaboravih. Da ne ispadne da sam šupak koji šutke krade fotke (vidi rimuje se) moram napomenut da su ove slike ponosno vlasništvo moje sestre koja me čini ponosnim bratom svakim danom sve više. A sad dosta ulizivanja, evo ođe je njena stranica. Znam da sam ju već reklamirao, ma neće me strefit grom ako to učinim još jednom.

Jednom sam pročitao sljedeće:

Ptice su ptice
Psi su psi
A mačke su bogovirofl
















Post info
09.11.2008. (21:05)
41 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>