neverinov blogneverinov blog

Snaga argumenata

Ne podnosim kada netko zasječe moje argumente po kratkom postupku fraza poput "Nije tako", "Ne, to nije istina", i stane na tome bez mogućeg razvoja konverzacije. Imam taj običaj da kada mi je stalo do osobe ili do teme razradim što više svoje mišljenje kako bi mogao što bolje prikazati svoje mišljenje o određenoj stvari. Druga osoba se može i ne mora složiti sa mnom, to razumijem a i u neku ruku mi je drago. Meni je najvažnije smao da mi znate reći zašto to i to nije tako nego je ovako baš kako vi mislite a da pritom koristite nekakvu logiku sa kojom se ne moram slagat ali ću prepoznat kao smislenu. U tome je bit.
Ne mora to biti nikakvo remek dijelo govorništva nalik na velike Atičke oratore koji su pažljivo birali svaku riječ kako bi okrenuli na svoju korist javno mnijenje. Nejmote zaboraviti ipak su bili političari.
Mene ne zanimaju tehničke riječi, velike ornamentalne parole koje čuješ pa pomisliš da je osoba visokog obrazovanja pa mora biti sigurno u pravu. Ne. Objasnite mi uličnim jezikom vaše misli, vašu viziju na svijet samo neka ima neki smisao. Mislim da ne tražim puno.

Sljedeće..., Ne razumijem zašto netko na svom blogu briše komentare sa čijom se lokigom ne slaže. Pa reci slobodno da se ne slažeš jer itd itd... a ne samo izbrisati komentar kao da nije ništa bilo. Ne podnosim kada to netko napravi, pogotovo kada ga napišeš sa najboljim namjerama, kako bi trgnuo nekoga iz vlastite apatije.
Da, znam da je put za pakao popločan dobrim namjerama ali ako je taj moj komentar loše sklepan, u uvredljivom tonu ili ako je totalno deplasiran, on više govori o meni nego o vama. A brisanje tog istog komentara više govori o vama nego o meni.

Vijerujem u riječi kao što su "pluralizam". Vjerujem u to da ne možemo a i ne smijemo svi razmišljati i djelovati na isti način. Vjerujem u to da svaki događaj ima više verzija kao što svaka medalja ima dve strane. To je neupitno i ja to prihvačam. Zašto to drugi ne prihvačaju mi nije jasno ali ja ću nastavit djelovat ovako kako jedino znam i umijem.


Prezirem tvoje mišljenje ali bi dao život da ga izneseš



Vjerujem u tu Voltairevu rečenicu svim svojim bićem. Jer cenzura jednoga od nas baca sve nas neimenovno u lance. Zato kriminalac ima pravo na odvijetnika i pošteno suđenje kako se ne bi moglo desiti da nevina osoba nema te iste elementarne prerogative. To je prihvaćanje manjeg zla u ovom nesavršenom svijetu.

S toga ja ne zalazim više tamo gdje moja rijeć i moja misao su izbrisani snagom spužve na ploči. Gdje nije bilo dovoljno dobrih argumenata da izdrže navalu moje tvrdnje. Jer je zgaženo moje pravo na izražavanje. Nema veze to što je to baš vaš blog.., samim time što objavljujete nešto u blogosferi činite vaše ideje podložne kritici sa strane. I ja to obilato koristim da napišem nešto toj osobi ako se slažem ili ne i pritom uvijek napišem zašto i bez vrijeđanja. Vrijeđanje nastupa samo kada druga osoba ne zna smisleno odgovoriti. Ili je u krivu a ne želi priznati. Prihvačanje te činjenice čini nas odraslima i odgovornima. Čuti drugu stranu koja se ne slaže sa tobom može biti dobro. Ako stavim zrcalo pred tebe, ja ti činim uslugu iako oboje znamo da ne voliš vidjeti kako izgledaš ali to činim za tvoje dobro, kako bi se digla iz blata. Trgni se kada vidiš kako izgledaš u zrcalu umjesto da ga poželiš razbiti. Radi tog razloga je francusko plemstvo poslalo De Sadea u umobolnicu. Zato jer nije moglo podnjeti istinu da se ono ponaša uprao tako kako se ponaša. Ja ću nastojat uvijek iznositi svoje ideje snagom logike. Nema te osobe koja me može zaustavit. Ako me strpate u ludnicu jednog dana. To više govori o vama nego o meni. Ja ću biti samo još jedan izbrisani komentar. Djelić one strane svijeta sa kojom se ne želite suočiti jer možda je u konačnici i u pravu.
Gorki okus (poput pelina) mi ostavlja činjenica kada postupiš na određeni način jer želiš nekome dobro a taj ti odvrati kao da si postupio u najgorem mogućem smislu. Onda se zapitaš, isplati li se mariti za drugima kada tvoja briga bude odbačena poput štrace?



Eto izbacio sam to iz sebe. A sad mi vi lijepo kažite.. jel ja to previše serem kvake oko sebe?


Uf tek se sada mogu ić spakirat. Nisam imao mira.
Odoh na odvratni bus za Udine.



Zdravstvujte!



Post info
11.11.2008. (10:44)
30 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>