neverinov blogneverinov blog

Simbol svih mojih nadanja



sve moje nade



Priznajem, nije ova slika ništa posebno a nije niti dovršena jer osoba koja ju je napravila crta sigurnom rukom ali ne i srcem. Naprosto, odličan je fotograf jer kopira tuđe ratove jako viješto ali nema ništa svojega. I zato sam ga zaustavio jer bi bila ko sve ostale koje je naslikao. A ovako nedovršena postaje zapravo posebna. Platio sam mu je ravno sto kuna ali za mene ima nepocjenjivu vrijednost

To će biti prva stvar koju ću unjeti u kuću u Brseću jednog dana kad ju izgradim.

Možda ne budem imao krevet pa budem spavao na podu ali ova slika jednostavno mora biti prva stvar.
Ona je moj kamen temeljac, jedina stvar koju zapravo podsjedujem, koju zapravo vidim kao svoju i od koje dolaze ostale stvari. Podsječa me na nebo izna Učke iako nema nikakve veze sa istim. More nije moglo faliti pošto mi je to najdraži element u ovoj zbilji. Kada ju gledam, ja zapravo sanjam otvorenih očiju.

Ova slike za mene je duševna i materijalna sloboda.


Imate li vi isto neku stvar koja simbolizira vaša htijenja?


Eh da, puca me dobrota ovih dana i s toga želim sve najbolje ljudima dobre volje. Znam da vas imayes


ps. i tako mi je drago što sam ove dane proveo u miru i nisam osjetio pritisak okoline kao prošle godine. Dobra je ova kriza u biti.
Post info
25.12.2008. (18:32)
98 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>