neverinov blogneverinov blog

U obrani cover bendova


acdc


U Najdražem gradu je dobilo maha to što svako malo cover bendovi obrađuju poznate svijetske grupe. Tako sam prije nekoliko mjeseci u Stereu bio na Hendrixu, Zeppelinima i Floydima a nedavno na Ramonsima (baš smo se napogali i neki od nas su se vratili s masnicama) a ove subote sam sa sestrom bio na fenomenalni AC/DC (gitarist je bio obučen u legendarnog zločestog školarca kao i Angus Young a tip koji je glumio Briana Johnsona je stavio istu kapu).


Zašto je ovo njihova obrana? Jer sam prije nekoliko tjedana pročitao u Novom Listu (tražio sam taj primjerak ali ga je stari valjda bacio) izjavu jednog tipa koji ne voli ići na takva događanja jer da se boji kako će se razočarati u svoje omiljene bendove jer to nije TO?!

Mislim si ja, kakva je to izjava pobogu?

Dali ljudi idu u Madame Tissot vidjeti voštane figure jer se nadaju da će naići na TO? Istom logikom trebao bi odbit samu pomisao da odem pogledat Eru s onoga svijeta jer su Gotovac i ekipa već odavno na nebeskim pašnjacima pa bilo kakva obrada s drugim glumcima ne dolazi u obzir?

Svatko iole normalan zna da cover bendovi ne mogu nadomjestiti one koje glume upravo zato jer su ovi neponovljivi. Samo saznanje o tome te može sprječiti da histereziraš kao da su oni pravi prisutni ali atmosfera koja se udisala kad su se redali hitovi jedan iza drugog je po meni lako moguća. Što su sličniji to su bolji iako ne tražim da se pale i razbijaju gitare. Cover bendovi su tu zato jer nam se isplate financijski i zato jer se neki ljudi kojih odavno nema ipak ne uspjevaju ustat iz mrtvih. No za samo 40 kuna mislim da je sasvim pošteno.

Ja sam se zabavio i nadam se da se taj tip koji je to izjavio dosađivao u tom trenutku. I nisam otišao van iz Sterea dok mi nisu pustili njihovu najdražu pjesmu. Koji energetski naboj čovječe.

Što se mene tiče, atmosfera je bilo kao u filmu. A gitarist je izvodio isti korak.


Taj korak izvađam i ja kad potegnem za flašom. Samo što se ja zabijam u zidove i ljude jer moram imat prostora kao kad je Charlton Heston izveo ono čudo sa Crvenim morem. Tako bi ja sa ljudima prije nego krenem u navalu.


Moram si nabavit nekako tu školsku uniformu. Želim biti zločesti školarc onako, sebi za dušu.


Nevezano za ovaj post, sutra me intervjuiraju u Novom Listu kao mladu riječku arheološku nadu zajedno sa dvoje mojih kolega. Nadam se da ću ovaj put biti malo spretniji jer sam prošli put sav živčan pred mikrofon za Primorski radio izjavio da sam se odlučio za arheologiju jer volim lopatu i kramp. Idijot headbang



Post info
16.02.2009. (19:30)
53 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>