neverinov blogneverinov blog

Eagles of Death Metal



Photobucket


Do prije koji dan dok Rok nije predložio da odemo na EoDM nisam imao pojma kakva je to grupa već sam na sam spomen metala prekižio da bi me takvo nešto moglo i zanimat. Što se više približava koncert sve mi je nekako jasnije da ću završit u Cvetličarni u Ljubljani u 20 sati na njihovom koncertu jer sam poslušao nekoliko pjesma i pročitao njihovu biografiju. I svidjelo mi se.

I ima se tu šta zanimljivog za saznat.

Za početak, iako se zovu tako kako se zovu oni ne sviraju uopče metal, to im je samo ironično ime koje su dali sami sebi (nakon diskusije sa jednim pijanim tipom).
Kao drugo, grupu vode dva luđaka: Jesse Hughes (vokal, gitara) i Josh Homme (bubnjevi, bas), ovaj drugi poznat kao osnivač Kyuss-a i Queens of the Stone Agea koje baš štujem. Taj bend je nastao u Kaliforniji godine 1998. tijekom improvizacija usred pustinje nazvanih Desert Sessions.

Treće jest da ne treba očekivat tko zna kakve dubokoumne riječi već samo dobar ritam i poštapalice uz koji mrdati mješinu, guzove i kosu u mom slučaju. Već sad non stop ponavljam ko u transu Cherry Cola, Chery Cola!

Znači u srijedu nakon predavanja ulječem/uskačem u Rokov auto zajedno sa još tri optimista kako bi nam benzina bila što jeftinija, prokletu vinjetu već imamo a cugom ćemo se nakrcati po putu. I nadam se da će se dogoditi mnogo neplaniranih stvari koje sačinjavaju takve zbrda zdola događaje.

Prošli put kad smo potegli iz Udina za Zagreb na Prodigy koji su svirali u Domu sportova bilo je isto nezaboravno. Tojest oni detalji kojih se sječam su nezaboravni a sve ostalo je uspješno izbrisano. No, o tome neki drugi put. Dan nakon koncerta u Cvetličarni možete očekivati EoDM u Zagrebu, preciznije u Boogaloo. Pa tko voli nek izvoli ali čini mi se da ako im date priliku (kao ja) da nećete požaliti. Kad se dvoje luđaka sretnu, tu ne može ništa loše ispast, samo nešto izvanredno.


i da citiram Jacka Kerouaca:

- Gdje idemo?
-Nemam pojma, ali moramo ići.



Post info
15.03.2009. (21:01)
37 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>