neverinov blogneverinov blog

Desant na Cres


Photobucket



Beli, Cres i Lubenice
Kad ja vidim spametim se
Kako sam te ljubil ja
Mala moja z Valuna....


Duško Jeličić & Bonaca



Photobucket


I tako smo prije dva tjedna stupili na drevni otok Cres preko Porozina (ima i drugih načina: preko Krka ili katamaranom iz Rijeke u 5 popodne) a nevrijeme i mamurluk nisu odavali da će na kraju ispasti lijepi dan no nismo smo se mogli povući jer je karta već bila kupljena dan prije.



Photobucket


Frane Petrić (tal. Francesco Patrizi 1529-1597) i ja. Filozof talijanskog podrijetla platoničke orijentacije posebno mi je drag jer je razumio koliko je Aristotel bio u krivu i samim time srednjovjekovne teološke teorije (Discussiones peripateticae libri XV) i zato je napisao:

"..niti su njegovi običaji bili jednoga sveca, niti su veličanstvena i razna njegova djela da bi pobudili divljenje."



Već prije, Crkveni Oci su "uvidjeli da sa nekoliko prilagodba platonisti mogu postati kršćani [radi vjerovanja u Jednoga Boga] i zato su Platona stavili prije svih a Aristotela spominjali samo sa prezirom. Ali samo prije 400 godina teolozi su išli obrnutim smjerom osnivajući vjeru na Aristotelovom neznanju. Opraštamo jer nisu mogli upoznat platoniste pošto nisu poznavali grčki ali ne možemo im oprostiti što su vjeru pokušali zasnovat na neznanju.


Toliko o čovjeku koji je mislio da mozak služi za rashlađivanje krvi, na kakvim trulim fundamentima leži ovaj Zapad koji se Aristotelom toliko diči. Za zamisliti si.



Photobucket


Palača Arsan, renesansna rodna kuća Frane Petrića a dana Muzej grada Cresa (vidi se da je malo nakrivljena zar ne?)



Photobucket


Naišao sam na još jedne stepenice koje ne vode nikud, mislim da su postale moja fiks ideja slikat takve.



Photobucket


Detalji sa creskih kala su pogodni za fotografiranje...



Photobucket


... a mirisnog bilja posvuda.



Photobucket



Photobucket


Ulaz u sam stari grad sa gradskim grbom.



Predsjednica udruge Ruta koju sam upoznao hvala blogerici i umjetnici Irish Coffee koja je iz kaotičnog Zagreba svoj spas potražila u miru Kvarnera. Pokazuje mi renesansnu haljinu koju je zašila za potrebe maškarane udruge grada Cresa a ja sam taj kostim prepoznao kad su bili u Rijeci na karnevalu.


Photobucket


Kameni pretvoreni u hižice


Photobucket


Prekrasne slike od Irish Coffee


Photobucket


Svakakvi predmeti i odjeća od vune. Ja sam mislio iznenaditi sestru jednom torbicom jer je svaka unikatna ali nažalost nisam bio pri šoldima.



Photobucket


Dečko pere vunu dok mi istražujemo okolo šta se sve krije u radionici.



Photobucket



Photobucket


Vunene tange



Photobucket


Ovo si zamišljam iznad neke kolijevke



Photobucket


Čak i boce koje se okreću hvala vjetru su zgodan detalj.



Photobucket


A sad ljetno maškarano ludilo u Cresu. Kumpanije su stigle iz svih dijelova županije.



Photobucket



Photobucket



Naša družba u elementu. Gospođa desno od nas nema nikakve veze sa nama ali eto htjela je da se slika.



Photobucket


Za štimung se pobrinuo neki bend koji je odsvirao od "diridonda diridonda diridonda mala bionda" do "aj na vrajža kurba svinja Katarina mala ča šolde mi je opet sve pobrala" (od Gustafa)



Photobucket


Zlatni Rimljanin



Photobucket


Marin ki nas je spadio sa paštetama na Osoršćici. Vječna slava.



Photobucket


Propali Apolon (kako on samom sebi tepa) iz Beograda pije život u kratkim dozama.



Photobucket


A evo i razloga zašto je propao kad mu Mirjan cice liže.


Nakon fešte završili smo u popularnom klubu "Štala" koji nije ništa doli kako samo ime kaže štala. Iako je moram priznat bilo bezveze jer su neke tehno ritmove miješali sa gustafima. Neprobavljivo.
Na kraju smo išli spat kod Katarine a za mene su rekli da sam zaspao kako mi je glava dotakla krevet (i da, naravno zahrkao).



A drugi dan kupanje u Valunu ali od Valunske ploče i od valunskog mora ništa jer je baterija od fotoaparata otkazala suradnju. Ali u zamjenu dajem vam jednu panoramsku sliku creske rive.


Photobucket

snimio Mirjan Čubrić



Photobucket

snimio Mirjan Čubrić


A u kampu pokraj ove plaže smo spavali i bilo je zakon makar su bili nudisti na sve strane i svi briju na aktivni odmor u 7 ujutro dok još čorim kako treba.





Post info
05.08.2009. (13:03)
32 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>