neverinov blogneverinov blog

La Casa




Image and video hosting by TinyPic


Ovo je zadnja godina da svraćam radi ispita a sada radi diplomskog u Udinama, gdje sam studirao od 2004/2005. Pošto predosjećam da me uskoro neće biti tako često, imam potrebu da pišem o kući gdje sam se osjećao kao doma. Sve je počelo kad sam otišao na kavi sa Rokom iz Izole na prvoj godini jer nam se nije dalo slušati latinski. Odmah smo pronašli zajednički jezik i od toga dana smo cimeri i prijatelji. Gledao sam u ovih godina kako ljudi dolaze i dolaze iz ove kuće a svi su mi prijatelji i ova kuća predstavlja meni najbitnije mjesto u gradu pa sam odlučio da ću ju ovjekovječit.



Image and video hosting by TinyPic

Vrt u kojem po ljeti roštiljamo i organiziramo fešte.



Image and video hosting by TinyPic

Gore je terasa neka moje sebe..



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Alviseova vespa


Image and video hosting by TinyPic

Iako ima dva ulaza, navikli smo se koristiti ulazit kroz vrt i vrata od kuhinje.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Kaže Kata da bi njena nona rekla da su se rožice opizdile.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Donje kupatilo..


Image and video hosting by TinyPic

Prije je ovo bio dnevni boravak ali je bio sav mračan pa su pitali gazdaricu jer mogu otvoriti i koristiti sobu kao dnevnu a ovdje su instalirali peć na pelet.


Image and video hosting by TinyPic

Dnevni boravak..


Image and video hosting by TinyPic

Oni papirići na štoku su svi naši likovi iz igre gdje moraš pogoditi koji si predmet ili lik koji ti je napisan na papiriću zaljepljenom za čelo.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Poster na stepenicama za gornji kat.


Image and video hosting by TinyPic

Poster sikstinske kapele na stubištu.



Image and video hosting by TinyPic

Ulazu u Rokovu I Cameranovu sobu.


Image and video hosting by TinyPic

Ovo je nekad bio moj kutak sobe.


Image and video hosting by TinyPic

Cameranu su prijatelji izradili poster pun njegovih fotki pa ih ovaj drži iznad kreveta.


Image and video hosting by TinyPic

Katina soba.


Image and video hosting by TinyPic

Fora mi je ovako voajerski gledati u tuđim sobama i otkrivati po predmetima kojis e nalaze u njima čime se vlasnici vole baviti.. Kata studira konzervaciju kulturne baštine, jako vrijedna cura.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Alvisetova soba. Alvise i Cameran se poznaju od malena, žive u pregrađu Mestre (spavaonica Venecije) i oboje studiraju inženjerstvo. Alvise je jako dobar prijatelj (otišli smo za ovu Novu u Sarajevo koju mu se veoma svidio) i ne želi biti inženjer već gitarist u rock sastavu, nada se da će jednom završiti u Engleskoj.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Philippe je belgijanac i radi u Udinam već devet godina kao vrtlar, upisan je na nekom francuskom fakultetu i korak je do diplome. Ovo su njegovi ljubimci, uvijek strašljiva Iša i Saspio koji bi prodao dušu samo da ga pomaziš.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Gornje kupatilo.




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Pošto Cameran slavi rođendan i uvelike je pala noć odoh i ja dole da se pridružim fešti.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Ovo je prvenstveno post za mene kako nebi nikad zaboravio tu kuću u kojoj sam upoznao zanimljive ličnosti i hvala kojima mi učmalost grada i sredine nije toliko zasmetala. U ovoj kući su se radile fešte koje svi pamte (ali neću pamtiti mjesto samo po feštama) i drago mi je da sam bio i ja dio te priče. U slast!


ps. nadam se da će moja sestra sljedeće godine kad ode studirat upast u tu kuću pa da ne izgubim poveznice sa njom.




Post info
13.03.2010. (18:34)
50 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>