neverinov blogneverinov blog

Mojim sugrađanima







Vrijeme brzo prolazi ti zaglavljen u trenu
s ove mrtve tačke stvari nikako da krenu
ne radiš baš ništa, a nadaš se svemu
sam si izrežir'o sebi ovu filmsku scjenu!

Borite se vi i dalje svak za svoju vjeru
Nije bitno imate li šta u frižideru
masovna hipnoza danas prešla svaku mjeru
ruke peru, oni ruke peru



Nemojte me odmah proglasiti naivcem nakon što pročitate ovaj post. Gledao sam vas još u osnovnoj školi i pitao se što vam se dešava. Čemu tolika patnja?
Promatrao sam vas još u srednojoj i nije mi ni tada bilo jasno kako možete dopuštati nedopustivo. Sada imam 26 godina i sada me zajedno sa vama promatraju mlađe generacije kojima ćemo uništiti život ništa ne poduzmemo.



Vratio sam se danas iz Udina gdje smo sestru otišli upisati na faks (btw desio se preokret, odustala od veterine i uzela povijest umjetnosti, mrzitelji humanističkih nauka nemojte plakati) i nakon dana provedenog u Italiji sa sestrom i Dragom vratim se i što vidim, murija hapsi prosvjednike i štiti privatni interes jednog poduzetnika na poziv Grada Zagreba (bit će da Grad postoji radi takvih a ne radi nekih tamo šta li građana tjah).

Ispravite me ako sam krivo shvatio.


E sad, policija intervenirala na poziv Grada a tijekom akcije hapšenja usljedila je degutantna scena gdje sdp-ovci radi političkih poena žele završiti u pržunu zajedno sa onima koji ovdje čame mjesecima. I ništa ih nije zasmetalo što su oni ti isti koji su digli ruku u gradskoj skupštini za Horvatinčićev projekt (nisu ih zasmetali ni zvižduci).



Na upit HDZ-u zašto ništa ne poduzme Hebrang (lice i naličje privatizacije, pljačke, izopačenog nacionalizma) nakon što je podebljao obraz do neslučenih visina, odgovara da se mora pustiti institucije da rade svoj posao inače bi to bio pritisak politike. Pa di im je bio taj stav kad se odlučivalo tko će biti ustavni sudac (odličan primjer Jasne Omejec, oni njoj funkciju ona njima legitimaciju) i tko sve neće sjediti u nadzornim odborima i upravama onog što je ostalo od tvrtki koje su naši očevi izgradili. Osim toga Karamarko radi za hdz vladu a Hebri ga ne može zaustaviti?


Morana Paliković Gruden (HNS) podpredsjednica gradske skupštine kaže da sve ovo može opozvati samo gradonačelnik kojeg se ne može naći ni za lijek (bio nekad sveprisutan a od izbora se duri jer nije pobjedio).

Ako se ne varam Milanovi i Horvatinčićevi poslići pod povećalom su DORH-a ali policija promptno reagira kako bi osigurala prilaz radnicima gradilištu.


Ma tko tu koga zajebava nekavim riječim ako "red", "demokracija", "zakonitost" kada su ovi koji bi morali provoditi te koncepte prvi u redu na uništavanju istih.


Krug je zatvoren futilnim rečenicama predsjednika republike "nadležne institucije rade svoj posao" što zapravo zvuči lijepo ali u suštini ne znači ama baš ništa.



A vi koji se hladite u klimatiziranim stanovima i pratite situaciju preko televizije dok se prosvjednici na onom asfaltu prže radi svih nas? Dokada ćemo naše sugrađane pustiti same? Svi mi govore da na nama mladima svijet ostaje ali to se neće desiti ako se sve dobne i društvene kategorije ne skupe na jedno jedino mjesto.


Kad ćemo okupirati taj Markov trg i pokazati da nas ima više od njih?


Instinkt, duša, um i razum mi govore da je to jedina logična stvar koja se treba napraviti a ako krene iz Rijeke nema ponosnijeg od mene. Ili još bolje ako krene sa bloga.

Postoje gore stvari od gubitka života kao život bez dostojanstva koji nam oni nude.


Neka im se malo tresu gaće za promjenu, meni je puna kapa straha od budućnosti radi tuđeg neznanja, gluposti i zločina makar bi htio živjeti na miru bez da me itko dira ali to očito nije moguće, svi smo mi nadohvat ruke i nemojmo se zavaravati, danas se događa njima a sutra će se događati nama, zapravo već nam se događa ali već dvadeset godina zatvaramo oči.

Ja se osjećam krivim jer ne radim ništa a nadam se svemu.


I dalje polažem nadu u nas nakon svega.





"ZA GRAD"
Milane moj, slušaj me,
Sjest ću pred maricu ne mrdam odavde
Neću bit pijun ni vlasti ni vlade
I možeš me tući i slomit mi kosti
Al' ja ću se opet s rogatim bosti
U meni je snaga cijeloga grada
Stat ću pred muriju na vrh barikada
Izać" ću van, povikat' ću dosta,
Slobodna je skupa al' neka me košta
Htjeli smo pustiti da zakon odluči, ali zakon je ku... i zakon nas koči
Slijepci nas vode u gradskoj strukturi
Al' došlo je doba da bagru najurim
Ovo je moj grad
Ja ću braniti srce i dušu grada,
Ja ću vikati glasno sa svih barikada
Ovo je moj grad
Čuješ li? Izađi na cestu
Jedna je ljubav, izađi na cestu






Post info
16.07.2010. (00:17)
75 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>