neverinov blogneverinov blog

O nasilju



Image and video hosting by TinyPic

Jedan od mnogih žrtva nasilja.


Nasilje je zaista u rodu sa strahom

Arturo Graf


..nasiljem se mogu izvršiti prepadi i postići korisni preokreti, ali se ne može trajno upravljati. Teror kao sredstvo vladanja brzo otupi.

Ivo Andrić


Vjerujem da svaka takva revolucija mora kao svoj jedini cilj imati uspostavljanje demokratije; pod demokratijom ne mislim na nešto tako neodređeno kao što je 'vladavina naroda' ili 'vladavina većine', nego na skup ustanova (između ostalog na opće izbore, to jest pravo ljudi na raspuštanje svoje vlade) koje bi dopustile javnu kontrolu vladara i njihovo otpuštanje od strane onih kojima se vlada i koje bi potčinjenima omogućile dobiti reforme bez upotrebe nasilja, čak i protiv volje vladara. Drugim riječima, upotreba nasilja je opravdana samo pod tiranijom koja onemogućuje nenasilne reforme, i ona mora imati samo jedan cilj, stvaranje državnog uređenja koje omogućuje reforme bez nasilja (...) Produžena upotreba nasilja može dovesti do gubljenja slobode, pošto takva situacija može izazvati ne nepristrasnu vladavinu razuma, nego vladavinu jednog čovjeka. Nasilna revolucija koja hoće više od rušenja tiranije vjerovatno bi izazvala novu tiraniju kao vjerovatno ostvarenje svojih realnih ciljeva.

Karl Popper - Otvoreno društvo i njegovi neprijatelji


Na blogu sam aktivno više od dve godine i u tom periodu sam naučio da postoje ljudi koji ne znaju za dijalog, koji se ne znaju nositi sa argumentima i kada im oni pofale jednostavno pobijesne i krenu vrijeđati i prijetiti jer je na kratke staze nasilje jače od riječi.
Buka, nadjačavanje glasom pa sve do pištolja i noža mogu privremeno zaustaviti protok ideje kojih se osjećaju ugroženim.

Ti ljudi se osjećaju ugroženima tuđim vizijama ovog svijeta zato jer su dogmatizirani i čipirani, naprosto im je ušpricana samo jedna jedina varijanta svijeta kao "normalnog". Svijet u kojem se zna gdje je red, svijet u kojem se zna kome se trebaš klanjati i po kome možeš pišati je zapravo jedan siguran svijet u tim glavama jer nudi mogučnost u kojoj se mogu ispražnjavati navike sa koljena na koljeno.

Da ne ispadnem nevinašće moram priznati da sam ja sklon impulzivnim odgovorima kada me netko napadne jer kao što nekima pokušavam objasniti neke stvari akcija uvijek poziva reakciju a moja je impulzivna ako se ne uspijem smiriti. Što ne znači da ću nekome prijetiti razbijanjem i eliminiranjem. Ja samo onda udaram tamo gdje znam da su ljudi osjetljivi a to je ljudska taština, ahilova peta svih nas.

Svaka novost je loše prihvačena jer dira u temelje toga sigurnog svijeta u kojem znamo da smo "mi" na strani nevinih i pravednih, kojima je (kako nam se tepa) Bog dao suverenitet nad ovom lijepom zemljom a ostali koji pisnu nešto protiv su komunjare i prosrbi, neprijatelji uspostavjenog poretka koji se odvajkada ustalio u naša srca.

E pa dragi nasilnici jasno mi je da vas pokreče strah i da vam je snaga jedini argument koji imate ali znajte samo da ništa ne može promjeniti činjenicu da je jedina kostanta ovoga svemira evolucija i da se sve mjenja (nešto brže a nešto sporije, kao vi) i da ne postoji sigurnosti u kristalizaciji ovog stanja. Umjesto da se kunete u Boga i Državu radije se ponašajte onako kako vam nalažu Sveta Pisma i ponašajte se sa drugima kako bi voljeli da se drugi ponašaju prema vama.

Vaša uporaba sile nema budučnosti ma koliko ljudi uplašili, ušutkali i eliminirali provest će te život u strahu od promjena i to vam je najteža kazna. Biti u vlastitoj koži.

"neverin"

Neznam koliko su ti čast i kompliment to što sam te gurnuo onima a žao mi je što nisi razumio moj komentar potpuno jer govoriš da nisam naviknut davati komplimente, ja komplimente dajem onima koji su to zaslužili pa kako ti je izmaklo razumiti da sam u komentaru tebi ispred ovog,dao jako lipi kompliment hrvatskim braniteljima i Anti.Poznato mi je da stanje u zemlji Hrvatskoj momentalno nije sjajno,kriza je i nema se onako kako se imalo u komunizmu kad se zemlja pokradala i bilo je dozvoljeno a samo nediraj u režim onog Joce.Za tim istim režimom pate danas silni "done,borgmani,mosori,marcheline,omladinke,patiš i sam".Teža je i bolnija spoznaja od ovog stanja u zemlji,ona kad su režimom za kojim patiš na Bleiburgu i križnim putevima umoreni na stotine tisuća Hrvata i drugih nedužnih,kad nas se klalo i pljačkalo nedužne i u Domovinskom ratu i ovim sam htio poručiti svim tim "donama,borgmanima,mosorima,marchelinama,omladinkama i tebi"
da se grdno varaju svi oni koji u ludoj glavi misle da će se na tlo Hrvatske opet pojaviti ono "jocino"sranje.Hrvatski su branitelji ovakvima i onom davno očitali pištulu,pištulu koju će pamtiti dok su živi ! Nadam se da si me sad razumio !


pojatina


Mišljenja sam da se pred nasiljem ne smije nastaviti dalje svojim poslom, treba stati i upriti prstom i reči "gle sramote, kakvih beštija ima u ljudskom obliku". Nasilje nije rješenje niti će ikad biti i svako sa imalo razuma će ga osuditi jer jednog dana je na meni a drugog dana možda na tebi.


Meni je dosta saginjanja glave i gledanja u što se ova napačena zemlja pretvorila, Nasilje ne bojim te se više.



Post info
07.09.2010. (13:53)
54 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>