neverinov blogneverinov blog

Sretan ti rođendan V.


Photobucket


Draga moja 11,

ja i Suzana te znamo otkada znamo za sebe, ja uskoro 27 a ona 20 godina. Vidjeli smo sve i svašta i kod jednog i kod drugog, bili svjedoci usponima i padovima ali svakako upečatljivim iskustvima pa sve do onog zadnjeg nakon kojeg si zaključila da više nemaš ništa za izgubiti, a to znači da možeš samo dobiti. Uskoro se probližava obiljetnica tog nesretnog dana i samo bi htio da znaš koliko sam ponosan što tako malena osoba ima toliko snage u sebi. Neizmjerno mi je drago što si dio naših života i što si nam došla kao alternativa roditeljima koji su morali misliti kao roditelji.

Prije nego nećak i teta ja i ti smo prijatelji i zato ti želim puno uspijeha i sreće jer si to zaslužila kao osoba.


Sretan ti rođendan V !!


Post info
11.11.2010. (15:04)
19 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>