neverinov blogneverinov blog

Antički grad na istočnom Jadranu



Nego, imao sam suludu ideju da napravim recenziju gore spomenute knjige Mate Suića u naslovu pošto sam sada zaokupiran (pazi sad riječi) poleogenezom antičkog grada na našim obalama ali sam nakon izričitog prizora uvidio da ne trebam zamarati ljude određenim stvarima ako nisu iz struke sretan


Photobucket


Photobucket

Gospodinu recenzentu je knjiga nezanimljiva i očito pogodna samo za određenu vrstu rem aktivnosti tako da sam poslušao riječ stručnjaka.



Image and video hosting by TinyPic

Ne mogu zaspati još od uzbuđenja jer sutra idem za Paestum i neka mjesta usput sva puna arheologije sa kojih računam da ću se vratiti pun doživljaja i fotki jer za ljeto nisam nigdje bio pa ću si priuštiti kratko putovanje. Nadam se da će ova kiša ostati na Kvarneru i neka me tamo dole dočeka vrijeme za šlape i havajke.



Image and video hosting by TinyPic

Osim velebnih grčkih hramova nadam se da ću uspjet vidjet ovu grobnicu (tomba del tuffatore) u kojoj je ova freska sa najednostavnijim i najboljim simboličnim prikazom prelaska na drugi svijet. Ovo sam učio na faksu i jedva čekam da to vidim uživo njami


Ala boh!


ps. i da R već mi fališ a tek smo se pozdravili.


Post info
17.11.2010. (00:46)
22 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>