neverinov blogneverinov blog

27



Probudio me tata da mi kaže da sam dobio poziv od suda. Nakon što sam iz rem faze skočio u veoma svjesnu i budnu fazu (šta sam ovoga puta skrivio???) bilo mi je veoma čudno što mi republika hrvatska šalje omotnicu sa srcima i unutra solidnu svotu novca a onda sam pročitao sve lijepe želje koje mi je obitelj napisala.

Ljudi čiji više nemam broj u imeniku su me se sjetili pa pokušavam odgonetnuti o kome se to radi bez da ispadnem đubre. Poruke i pozivi pristižu svako malo i pune me veseljem što se ljudi sjete prvog dana u zadnjem mjesecu.

Ja sam noćas bio nešto tužan i nezahvalan ali dok sam vozio auto sjetio sam se da sam točno prije 10 godina letio u provaliju između dva stabla i da su se stvari drugačije posložile sada me ne bi bilo ovdje i zato sam odlučio okrenut pilu jer svaki dan od toga dana je na poklon.


Jedva čekam da vidim što ima dalje iako kaže dragi od Gustirne da nisam više omladinac rofl




Post info
01.12.2010. (10:59)
35 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>