neverinov blogneverinov blog

Ispunjenje davne želje



Photobucket

Oduvijek sam htio šarati po zidovima svoje sobe pa bi znao dobiti po ušima jer sam pod plahtom išao sa flomasterima.



Photobucket

Danas se soba kreči pa sam si ispunio tu davnu želju.



Photobucket

Iako smo ja i crtanje dva odvojena pojma i moje su dostignuće likovi sa crtama umjesto udova i glavom ko da si ubo čačkalicu u maslinu,...


Photobucket

.., osjećam i ja tu žudnju da se nešto stvori 'nako iz srca i pretoči na papir, zid, podlogu.

Photobucket

I kao oni budistički monasi koji slažu zrno po zrno ko neke picajzle i onda kada zgotove djelo jednostavno ga pometu, kao da ga nikad nije bilo, tako će i moje crteže prekriti masa za gletanje i bijela boja ali ja sam si ispunio želju koju sam još imao kao klinac.


Neke se stvari ispune, samo mi to ne shvaćamo jer se ne dogode odmah.

Post info
10.12.2010. (16:00)
23 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>