neverinov blogneverinov blog

Novinarsko licemjerje probilo mi plafon


Ako ima nešto gore od lopova to su mi onda kukavice, lažni moralisti, nekadašnje ulizice a sada psi koji osjećaju miris krvi. Odlučio sam se neko vrijeme okaniti politike jer su mi se zgadile reakcije koje sam imao na blogu pod izlikom prava na iznošenje stava koje neki neuki ljudi brkaju sa vrijeđanjem ali kad mi je prijateljica poslala ovaj (http://www.jutarnji.hr/mirjana-sanader/910672/ )link nisam mogao neostati zgažen i zato sad ću to izbaciti iz sebe.


Novinarstvo kao profesiju smatram potrebnim zanimanjem kako bi nas izvještavali o događajima iz bliže i dalje okolice ali prvenstveno kao servis i uslugu koji nas obaviještava što političari rade sa novcem poreznih obveznika. Ja sam na svom blogu pokrenuo akciju kontra Ive Sanadera jer me strašno naživciralo to što ta hulja od čovjeka, nakon što se sa ostalima napio i nažderao u pojilu zvanom državna kasa, uživa slobodu i čak ima obraza predavati o nekakvim europskim integracijama kao da je oličenje prosvječene osobe.


A kako netko iz kriminalne organizacije (čitaj HDZ) može ne biti lopov?


Ono što mi se gadi jest da su sad novinari i razni ljudi koji su prije čutili (ne mislim na neke blogere poput Gavuna ni Babla) e sad se iživljavaju nad tim istim ljudima protiv kojeg se nisu usuđivali zucnut jer je spomenuta obitelj imala debelu političku zaštitu. I kakvo je to izvještavanje nečije osobnosti i fizičkog izgleda kao da je Mirijana oblačila scenom zato jer je elegantno popunjena ili jer je bahata po nahođenju?

Kakve to ima veze sa time što su se njezini projekti financirali bez puno pitanja i što je žena postavljala ono što u struci zovemo "mirjaninom djecom" koja će isto tako na pozicijama sa kojih se odlučuje postavljati sebe slične kao što je Sanader stavio dupelisca a sad velikog protivnika Jandrokovića.


Predlažem ljudima da budu manje licjemjerni i ne napadaju one koji iza sebe nemaju više vojsku i policiju nego da se posvete ostatkom onih lopova koji su još uvijek na vlasti. Nemojmo zaboraviti da su Hebrang, Bebić, Šeks, Jarnjak i Kosorica još uvijek na čelu državnog aparata i da su radili sve što je Ivo tražio i da nema šanse, ni minimalne, da nisu znali što se zbiva.


Ti ljudi su toliko prekriveni govnima da su počeli gubiti nervozu po saboru. Jeste li vidjeli kako je Šeks iz nestrpljivosti pucketao prstima po govornici i bio crven u licu dok je onaj hdssb-ovac optuživao HDZ?


I zato draga sedma silo, ako želiš ispast vjerodostojna prema nama iz publike koji smo potrošači, i konačno, formiramo javno mnijenje (ili bi barem tako trebalo biti) onda napadni ove lopove iz koalicije i opozicije jer i SDP snosi dio odgovornosti zašto su stvari otišle toliko nizbrdo a za njih će se glasati ponovo samo zato jer su na prvi pogled manje zlo.







Koji je vrag ovom narodu da ga svako đubre može nasanjkat?


Nit’ si zbunjen nit si lud
Tebi ovo je normala
Puna usta laznih ideala

Zar si gluh, zar si slijep
Mislis zivot ti je lijep
Nemas casti ni postenja
Dok punis svoj dzep




Post info
13.12.2010. (12:01)
28 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>