neverinov blogneverinov blog

Ja i Orion



Image and video hosting by TinyPic

Kao dječak sam imao običaj u Trstu ići sa roditeljima u Giuliu gdje bi nakon kupnje namirnica vazda ostao visiti kod nekog dučana među kojima su znale biti knjige na popustu tako da sam uzimao samo one koje su bile u toj košarici. Mogu se podičiti da sam u osnovnoj i srednjoj pročitao sve što je izašlo iz pera Wilbura Smitha (nije mi bilo nikako jasno kako se još nitko nije dosjetio ekranizirat njegove priče) kako i o arheologiji Perzije, Egipta, mitovima o Atlantidi (Luce misli da je Thera uništila Atlantidu odnosno Kretu), Hititima, Elamu, ... .

Jednu važnu ulogu u ovoj priči je odigrala knjiga Roberta Bauvala i Adriana Gilberta o Orionovoj zagonetki koja mi se učinila sasvim argumentirano napisana a da ne spominjem ushit koji sam osjetio u trenutku kada sam čitao Robertove riječi kad je skontao jedne lijepe zvijezdane noći da bi piramide u Gizi mogle biti preslika Orionovog pojasa


Image and video hosting by TinyPic

- Orion and Pyramiden according to Bauval/Gilbert
*


Je tiens l'affaire! (skont'o sam! u nas) su bile njegove riječi, odnosno one koje je prvi rekao Jean Francois Champollion kad je počinjao dešifrirati prve hijeroglife.
Teorija da su Egipčani stvarali sliku neba na zemlji bila mi je uzbudljiva i što je više dvojac argumentirao kako su ostale piramide isto pokrepljene zvijezdama kao što je Nil pandan "nebeskog Nila" tojest Mliječne staze to je meni jače srce kucalo a stranice se listale praktički same.

Image and video hosting by TinyPic

Osim toga išli su dokazivati čemu oni tuneli u piramidama koji su baždareni tako da gledaju u kostelacije i objasnili da je faraon nakon smrti htio uputiti svoj Ka tamo gdje je trebao ići, na pojedine zvijezde koje su označavale zadnja počivališta.


Image and video hosting by TinyPic


Na stranu socijalnu nepravdu što je toliko ljudi šljakalo za egoistične želje tri vladara i njihove svite (jer da je meni zapalo to da moram gurati blokove od 4 tona jer se "mora" pokazao bi im radije fakića i krepao ko slobodan čovjek), jako me oduševljava mogučnost da je to jedan ogromni master plan prenesen s vladara na vladara a ne samo neka trenutačna moda jer su eto piramide u Starom kraljevstvu bile must have.

Osim toga Staro kraljevstvo je i propalo radi tih iracionalnih trošaka kao što je carstvo onog romantičnog sebičnjaka, koji je dao izgraditi Taj Mahal doživjelo bankrot i invaziju.


Uglavnom to je priča koju bi krenuo pričati svakome tko bi se zatekao sa mnom u društvu a da gledamo u Oriona te noći. I tako godinama.

Jer Orion je moj zaštitinik i osjećam se sigurniji kad ga ugledam u trenucima kada mi niš ne ide za rukom. Tako isto kada sam očajavao u parku na klupici sa svojih 16 godina dok su ostali lumpali u Točki a ja se pitao zašto sam sam. Pa sam pogledao u nebo i gle! Orion uvijek je nekako bio u centru pozornosti iako ga nisam nikad namjerno tražio.
Prva cura sa kojom sa bio, Koraljka, i koja mi je pokazala gdje se što nalazi i kako to funkcionira pa sam plesao na putu do kući i vidio da je on baš te večeri gore (uvijek se sjetim i onog bedasto Chandlera, i on bi plesao).

Za ovu Novu godinu dok su iza mene bančili, proljevali se cugom a ja zapalio cigaretu i uzeo predah od svega i nalaktio se na prozor.

Logično je da je bio tamo.


Tako i zadnji put kad sam bio sa osobom koju volim u autu i spustio penđere samo kako bi potresao pepeo cigarete i eto ti njega. Od svog tog silnog zagađenja se samo on uspije čitav probiti kroz svijetla grada i biti tamo u lijepim ili teškim trenucima.



* živio snipping tool


Post info
04.01.2011. (11:42)
34 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>