neverinov blogneverinov blog

Tko je Marija Klipa?



Image and video hosting by TinyPic


Pokušavam biti pozitivan ove godine i ne dopustiti da me sivilo hrvatske zbilje zahvati. Kako bi uspio u svojoj namjeri ne smijem čitati novine niti pratiti televiziju, jedino od informacija što si dopuštam je tu preko neta gdje ja odlučujem u kolikoj dozi mogu dopustiti ulazak crne kronike (čitaj: hrvatske stvarnosti) u moj život.

Nisam budan niti pola sata, pomažem starome da iznesemo namještaj iz dnevnog boravka u ostatak kuće pošto smo krečili i sad poliramo parkete pa da bude jednom za svagda ova adaptacija. Evo uzeo sam slobodan trenutak da popijem kavu, namažem marmeladu i putar na dvopek i provjerim poštu.

Tek što sam izabrao prvu stvar iz inboxa evo ti prijedlog za peticiju jer će HRT ukinuti Poslovni forum Đure Tomljenovića:

«Koliko sam razočaran pa i uvrijeđen ukidanjem, toliko me jako iznenadila podrška sa stotinama pisama i mailova koje sam primio ovih dana.
No, dogodilo se ono što su mi već zadnje 4 godine pokušavali napraviti.Svaki puta me spasilo programsko vijeće.Sada ga nema.....
No,živjet će ovaj narod, pa i bez Đure.

Kad god bude bilo moguće pokušat ću pomoći u istjerivanju istine i sprječavanju zaglupljivanja ovog malog naroda po vođama

a velikom po potencijalima i ljepoti i bogatstvu zemlje.»



I naravno da sam potpisao tu peticiju jer to je minimalno što mogu učiniti ali kako još nismo shvatili da ove palijativne mjere poput peticija ne šljivi nitko iz vladajuče garniture?


Pa ako referendum sa naših obezvrijeđenih 700 i nešto tisuća im ne znači ništa šta će im jedna peticija?


Znate li tko je Marija Klipa? Evo mama čita novine pa mi je ispričala da je to žena koja je prije 3 mjeseca postala invalid zahvaljujući neispravnim državnim mig-ovima. Digla se tolika strka oko toga da imamo zastarijele avione (a šta će nam avioni sa ovakvim malim zračnim prostorom i u slučaju napada? I to koga a da nas u prvom valu neće zbrisati?) i nemira oko održavanja istih (baš mi je zabavno u neku ruku što se novinari čude nemarom i nesposobnosti koji su već 20 godina pravilo).


Marija Klipa je sad u Bregima iznad Opatije sa svojih 70 i kusur godina i obitelj skrbi za njom jer državu boli kurac šta će biti sa Marijom. Žena je do prije 3 mjeseca bila autonomna te je radila na njivi gdje joj se nesreća i dogodila. U bolnici ju je Vukelić gledao kroz staklo i nije došao ni pitati kako se osjeća.


Branko donesi jebeno voće i sokove ko svi mi ostali koji imamo nekog u bolnici i već si nešto učinio, pokazao bi da ti nije u tolikoj mjeri svejedno a ne koliko ti se zapravo fučka za išta što nije guzica tvoja.


Kada se netko od nas razboli nekakvom opakom bolešću država nas tretira kao da žicamo neke lijekove radi esteteske kirurgije a ne za golo preživljavavanje. Oni ne pokrivaju ovo, oni ne pokrivaju ono... pa koji goli kurac vas plaćamo? i to dva put. To nam je kada birokrati odlučuju jer oni gledaju koliko novca ima u kesi a ne što je čovjeku.

A ovdje se radi o preživljavanju na koje svi mi imamo pravo a da se na nama tovite vi svete krave.



Kada se netko od nas razboli, dobro je rekla moja mater, onda imamo samo jedno drugo i zato mi je drago kada vidim blogersku akciju da nekome od naših pokažemo da nije sam pa makar sa tričavih 50 kuna na žiro računu kada gospon Leviatan ionako ima pametnija posla od nas.

Ono treba prodati preostalu državnu imovinu, smisliti reklamni jingle za nadolazeće izbore, smisliti kako dignuti još kredit u nizu.... uglavnom nimalo beznačajna posla.

Razumljivo, pa zašto bi se onda bavili nama?


E pa koga vraga mi njih onda plaćamo ako smo ostavljeni na to da skrbimo jedno za drugim i koji će nam kurac ova država? Koji su razlozi, ako smijem znati što još uvijek, za razliku od drugih naroda, nismo izašli svi zajedno na ulicu da paraliziramo glavni grad i središte mu?


Koliko puta čujem od ljudi pokraj mene "ma pusti ti to ima ih i gorih". Ima i gorih od ove đubradi koje imamo i to je razlog zašto nas mogu musti do besvjesti? Nevjerovatno je kojim se razlogom ljudi ove zemlje tiješe. Po tome vidiš koliko dostojanstva i samopoštovanja imamo kao narod.


Najbolji način na kojem se vidi dali je država socijalno pravedna jest prema potrebitima. Mora li svatko od nas ostariti,postati invalid ili se razboliti, ili dobiti otkaz pa da nas banka deložira da shvatimo kako je bilo odavno vrijeme da speremo ovu post jugoslavensku generaciju sa grbače?


Gdje ti je obraz narode? Mi nismo smeće iako se ponašaju kao da jesmo. Mi ne bi trebali drhtiti radi njihovit poteza već oni radi naših. Ne znam što bi se moglo dogoditi sa promjenama niti kakav nas svijet čeka ali valjda i vi kao i ja znate sa sigurnošću da ovaj ne želite.


Tko je naposljetku Marija Klipa?


To sam ja, to si ti, to smo svi mi. Ti i ja ćemo se jednog dana razboliti ili će nam se nešto dogoditi i spoznat ćemo nemilost ove države. A onda ćemo se sjetiti da smo stvari trebali ići mjenjat dok smo bili još uvijek zdravi.


Očito nam treba jaka šamarčina da se trgnemo iz ove noćne more.




Post info
07.01.2011. (09:19)
24 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>