neverinov blogneverinov blog

Arheolog posao traži



Nakupio sam neke dugove i to mi ne ide na čast, iskreno slobodna osoba ne stvara dugove i zato ih nema. Ja sam bio bez osjećaja za stvarnost i poput nekog djeteta "lako ćemo" ili poput Hrvatske rasipao ono što nije moje i sada je došao čas kada se pare imaju vratiti. Pošto nastojim da ne prostituiram ovaj moj mali kutak slobode sa reklamama u zamjenu za klik novca onda ću ovaj prostor iskoristiti na jedan drugačiji način pošto po Stacounteru vidim da me čita gospoda iz Hrvatske Narodne Banke, Ine, Ministarstvo Pravosuđa, Zdravstva, Agencije za Izvoz ( i tako dalje) onda bi njima htio poručiti ako žele podignuti osobni prestiž i pokrenuti jedno arheološko iskopavanje ili projekt revalorizacije onda ja sam prava osoba za to.
Isto tako ako neki moćnik ima jednog malo "Nerona" kojeg bi jedan "Seneka" trebao preodgojiti po etičkim principima, poznavanju povijesti i nadasve filozofije onda sam ja opet prava osoba za njega. Valjda upravo Vi snivate da je Vaše djete novi Aleksandar i upravo zato nudim se kao pedagog (antičko značenje) iako mi Aristotel nije bio nikad simpatičan. U obzir dolaze i pripadnici višeg srednjeg sloja: odvjetnici, doktori ecc.. , menađerima se ne preporučujem pošto bi se to kosilo sa neoliberalnim svijetonazorom kojeg ja ne posjedujem i ne simpatiziram.

Dobro kaže Izgubljena, zabroavio sam ono očito. Filozofiranje na talijanskom je moja uža specijalnost tako da dodajem i instrukcije, bolje dođem ja nego da djete stavite pred televizor pa da gleda onaj bedasti Canale 5 ili Rete 4.


Dame i gospodo, nemojte se laktariti za mojim uslugama, mejl Vam je ovdje sa desne strane.


ps. Kako bi rekla moja teta: ne radim erotsku masažu




Post info
21.01.2011. (00:42)
27 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>