neverinov blogneverinov blog

Riječ moga strica


Photobucket

Da ublažim gorku pilulu.


Dvadeset godina ovog nadrealnog stanja u kojem su sve vrijednosti katapultirane na dno dok su mane zauzele njihovo mjesto nude zaista puno prostora
za razmišljanja. Mišljenja sam da od takvog stanja može profitirati samo kulturna scena koja ima zadaću širiti bunt i kanalizirati nezadovoljstvo kroz bunt i satiru. Volim pomisao da umjetnici koriste laž da bi prikazali istinu.
Isto tako mnogo pričam o ovom trenutku sa pripadnicima obitelji i svi smo manje više na istoj valnoj duljini što se tiče razočarenja pa sam došao na ideju da dam mogučnost glasa kroz moj blog jednom od njih. Sljedeća razmišljanja pripadaju mome stricu, branitelju i nezaposlenom čovjeku koji je duboko razočaran u ovo u što se pretvorila načelno lijepa ideja neovisnosti. Nažalost, trebalo je proći vode ispod mostova da se shvati kako su domoljublje, sloboda i vjera samo kulise.


Photobucket


Ovo su njegove riječi i ja tu prestajem:



Evo i ja, jedan običan građanin jedne nenormalne države uhvatio sam malo vremena
da napišem neka svoja razmišljanja o ratovima kako u svijetu tako i o našem tzv.
Domovinkom ratu. Prvo da se osvrnemo na svijet gdje se vode bitke i ratovi
koji ne vode ničemu dobrom pa ni prirodi a ni čoviječanstvu a sve zbog
nekih mega bogatih ljudi ako ih možemo zvati ljudima. Oni su u biti dei kojima
više nije bitan novac i slava nego žele moć i kontrolu svega živoga na ovoj planeti i
uz put liječe svoje bolesne frustracije na patnjama drugih. Ti bogataši dali bili oni masoni,
Babilonci ili nešto treće uopće nije važno, bitno je to da oni stvaraju vlade u pojedinim
moćnim zemaljima koji su aparat njihovih nedjela a pogotovo ratova. Evo pogledajte samo
Irak i Afganistan, koga normalnog briga kako ljudi tamo funkcioniraju ako im nije dobro?
Neka sami pokušaju promijeniti stanje. Ali ne bogataši putem sile i pod izlikom terorizma koji
žele uvesti u tim zemljama tako zvanu demokraciju bez obzira na žrtve i patnje ljudi.
U biti stvarnost je malo drugačija, oni ne žele demokraciju nego profit , znamo svi da u
Iraku ima nafte a u Afganistanu opijuma, metala i minerala kojih ima još malo na svijetu..Najednostavnije im je napasti neku zemlju pod izgovorom o terorizmu ali to o
pružanju pomoći ne mogu više ni dijeci prodavati . Da bi u nekoj zemlji bili teroristi netko je mora financirat, pružit logistiku i vojno uviježbavati a to mogu samo bogati koji to sve
vode kroz državni aparat pojedinih zemalja to jest za njih besplatno jer to sve plaćaju
porezni obveznici. Nije ih briga ni za svoje ljude tj. vojsku jer oštete i sahrane plaća opet
radnik. Svaka im čast, imaju genijalan tim koji sve to analizira i provodi,
dođu do bogatstva i moći a da ni centa ne potroše a što se tiče mita politčara opet narod
plaća kroz proračun ili neke druge malverzacije. I još nešto što me jako zanima govore stalo
o Kini i kako se tamo ne poštuju ljudska prava i nema slobode pa zašto njih ne napadnu pa zna se, strah ih je to je jedna od najstarijih civilizacija ljudi su jako vrijedni i sad su vodeća sila kako u naoružanju tako i u ljudstvu¸a što se njihove unutarnje politike tiče skidam im kapu.
S toga napuštam svijetske probleme pa se malo osvrnimo na domaće, u biti na naš takozvani
Domovinski rat u kojem sam i ja u početku sudjelovao jer sam imao 20 godina i bio sam
klinac koji ništa nije kužio. Danas kad imam 40 god. imam više, iskustva, znanja i istomišljenika pa sam došao do nekih svojih misli o svemu tome u našoj ljepoj Hrvatskoj.
Znate i sami da smo bili treća sila na svijetu i da smo bili vodeći u nesvrstanima pa i to nije bilo dobro tim bogatašima pa su našli način kako da je unište jer smo im prijetnja u njihovom naumu. I opet su napravili rat ali sad u mojoj domovini na jednostavan način tako da su u ljudima našli slabu točku a to je nacijonalizam i vijera. Putem naših političara to su i ostvarili.
Uništili su jedan od najboljih sistema na svijetu a došli su i do svojih ciljeva uzeli su banke
tako da bi bili dužnički robovi, telekomunikacije da nas mogu kontrolirati i energente da budemo ovisni. Ljudi im nisu bitni a neće nas ni u europu, pa i ovako vladaju, a onako bi im bili samo na socijali. Tome su najviše krivi naši neradnici i iskomplesirani političari koji su najveći uzrok i posljedica rata za ovu zemlju ali šta ih briga i oni su uzeli mrvice ne razmišljajući o bučnosti naroda i svoje djece baš mi ih žao, prodali vragu dušu. Evo osvrnimo se malo i na druge činjenice imamo najviše generala na prste ih se može nabrojati tko je završio vojnu školu dok su ostali većinom kriminalci i vojni profiteri koji su, dok je narod bio na fronti, švercali i pljačkali uz blagoslov tadašnjih i a večinom današnjih političara a oni su u međuvremenu vršili povijesne pljačke putem privatizacija i kroz crpljenja novca iz mirovinskih , stambenih i drugih fondova a najviše kroz državnih firma. Sad se bore da ostanu na vlasti da legaliziraju svoja zlodjela i da prođu nekažnjeno. Da, priznajem, i ja sam 91 god bio podignut euforijom i domoljubljem ali sam ubrzo shvatio da to ne vodi ničemu i danas ne mogu shvatiti kako smo to mogli dozvoliti to krvoproliče hrvata, srba i muslimana a živeli smo slobodno, bili prijatelji, susjedi i bračni drugovi. Koliki nam je to koeficijent inteligencije da smo pucali jedan na drugog a u biti sve zbog političara koje je preuzelo neviđeno zlo za uništavanjem.
Ja mislim da i največi psiholozi i psihijatri za to nebi dali dijagnozu. I za kraj da kažem imao
bi još toga puno napisati ali me boli prst od tipkanja a narodu Hrvatskea i cijelog svijeta bi preporučio da se osvijesti da razmišlja svojom glavom i srcem jer ni jedna tiranija nije viječno trajala pa neće ni ova. POZDRAV !



Photobucket

Koja bedara ova država, dobro da postoje male stvari kojima se uvijek možemo radovati.


Photobucket

Ko što se netko raduje kutiji čim ju vidi.


Post info
25.01.2011. (13:21)
21 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>