neverinov blogneverinov blog

Neizmjerna lakoća postojanja





Da malo parafraziram Kunderu.. .


Dragi moji, ovo moram podjeliti sa vama. Danas sam osjetio bijes i nakon toga tugu. Stigao sam izvana, umivao se neko vrijeme da me prođe i odmah u krpe sa željom da zaboravim na ovaj dan. Kako ljutnja neda san tako sam počeo rezonirati u svom nemiru i mučio se još dodatnih sat vremena. Osjetio sam kako me vilica boli od stiskanja zubiju a naposljetku i glava. A onda sam pomislio kako je to što osjećam plod samoljublja, ponosa i taštine. Ako osjećam ljubav onda je to stvar koja nadilazi itekako granice niskih strasti, ako osjećam zaista ljubav to znači da ljubim više nego što volim samoga sebe a ako je tako onda mi više nitko ništa ne može i to ne ovisi o promjenjivosti dana ili volje. I onda sam osjetio da popušta, da izlazi iz mene, da je vrag koji neda mira dobio šut kartu u jednom smjeru.

Ne zadržavam više i otišlo je a u meni je nastupio mir koji osjetiš kad si u prirodi, mogu disati punim plućima. Just let it go.



Good luck and good night.

Post info
03.03.2011. (22:29)
8 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>