neverinov blogneverinov blog

Ja, sretno dijete






Neki će mi valjda oprostiti što sam sa naslovom krenuo od sebe, ali u svoju obranu, moram reći da nisam ja kriv već horoskop belj koji jasno daje do znanja da sam površan, egoist i sve čari koje idu uz to.

Photobucket

Još mi pari kao da je san kada pomislim na to ali ljudi moji ja sam vam diplomirao arheologiju i sad sam navodno nekakav doktor magistar a to će vjerojatno valjat nostrificirat u RH i nekako mi se čini da će administracija izbjeći nepotrebno ušminkavanje i osloviti me diplomiranim grobarom.

No nema veze, sad me čeka upisivanje u zavod za (ne)zapošljavanje i da mi se u radnu knjižicu oda priznanje kopača kanala, sve to da bi mogao ostvariti ponovo pravo na zdravstveno osiguranje koje sam izgubio radi rupe u zakonu. Naime Milinović (ili netko za njega) mi je obećao da će se baviti mojom problematikom i zato ga ne osuđujem radi njegovih šlampavih ispada na televiziji. Čovjek razmišlja danonoćno godinu i pol o mom predmetu, kako da ga s toga osuđujem što mu jezik svako malo završi u Jacinom dupencetu?

Kako sam preživio i nisam se razbolio ovih godinu i pol? Preventiva ljudi, češnjak, kapula, maslinovo ulje, med, voće, povrće, meso tutta forza, izbacio paštu i kruh, nažalost pojačao cigarete i kavu. Čak sam izgubio nešto malo na tijelesnoj težini i zato ti Darko hvala, da nema tvojeg HZZO-a ja bi se još uvijek osjećao zapušteno. Tako da nije svako sranje nužno zlo (kuc kuc kuc u drvo), samo da izdržim još ova dva mjeseca koliko će administraciji trebati da se naradi oko mog predmeta pa da se sad na fotofinišu ne razbolim i pljunem novac koji nemam u hitnu pomoć.

Novac, koji se nadam zaraditi u Brežicama, ako me potencijalni šef još treba, i otkrivati keltsku nekropolu te prapovijesno/rimsko naselje i otkritivati taj dio dežele. Raditi na tome da moj sad već bivši faks surađuje sa jednom hrvatskom ustanovom i da će biti nešto posla i od toga. Napisati tri članaka za tri različita zbornika s tematikom mojeg diplomskog tako da mi ime poplavi domaću znanstveni scenu (hihi). Na početku će sve biti besplatno kao što Dubioza Kolektiv daje besplatno album da navuče narod pa onda zarađuju na gažama.

Tiha patnja će biti želja da uvrstim jedan značajan kulturni spomenik u Unescovu listu ali za to mi se čini da ću morat pljuvat krv sa svima koji su u ključnim pozicijama da donose odluku u vezi mojih htijenja.

Imam osjećaj da živim u presudno doba za ovaj sićušni politički prostor i da je dobro izlaziti na ulicu i zahtjevat ne samo ostavku ove vlade nego i zahtjevati od sljedećih reviziju pljačke koja je bila moguča samo uz psihozu rata. Strah je strašno oružje koje koriste ovi lopovi i valja im se suprostaviti onim oružjem koji narod može izroditi: solidarnost. "Nismo žohari pa da nas se vječno gazi" rekla je jedna prosvjednica za mikrofonom. -"Sama sam nezaposlena, imam studenta u kući ali ne skidam osmijeh sa usana"

Konstruktivno razmišljanje, to nam treba. A vi građani pred televizijom koji znate što savjest zahtjeva od vas ste uvijek dobrodošli. Ove subote u 18 h kod Kontinentala dragi riječani.

Zvučim preambiciozno? Moram priznati da mi se živo fučka, laktarit ću se i lupat glavom u zid sve dok me ova mladost drži. Diploma je va žepe i cijeli svijet je terra incognita koja samo čeka da ju istražim.


A ljubav? Doživio sam od osobe koja mi je ono nešto što nitko drugi nije stvari koje nitko ne bi bio spreman učiniti za mene tako da osjećam zahvalnost. Postoji nada a nada je zakon sutrašnjice zar ne?



To mi je zasada dovoljno da budem sretan. Neka igre krenu i neka bude što će biti.

Post info
10.03.2011. (16:17)
75 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>