neverinov blogneverinov blog

Vedrine, molim


Photobucket

Zadnja tema je važna ali i zamorna. Čovjek ne živi samo od kruha niti od ozbiljnih trenutaka a meni treba opet sposobnost smijanja.


Photobucket

Pronaći mir moja je najvažnija zadaća ako si ne želim ukinuti mogučnost za lijepi život, lijepu vezu i naposlijetku lijepo prijateljstvo.


Photobucket

Lijepa mi je ona misao gdje Gandalf u rudnicima Morije objašnjava Frodu da ne osuđuje Goluma. Ovo nam je vrijeme dano i na nama je da ga iskoristimo na najbolji moguči način za nas same, za nama važne osobe i naposlijetku za ljude u prolazu. Vratiti se k sebi a ne biti egocentričan i egoističan kakav sam u zadnje vrijeme. Jedna važna osoba mi govori da trebam prihvatiti promjenu a ne opirati joj se, raditi više na sebi a i sam shvaćam da sam došao do jedne točke kad je moje ponašanje neprihvatljivo i svemir mi to vrišti na sav glas.


Photobucket

Potrošio sam previše riječi na unutarnje razmatranje a nisam ništa poduzeo. Dosta je samoanalize a vrijeme je za djelovanje.



Photobucket

Sutra počinje nešto nepoznato za mene a na to valja gledati kao novo iskustvo i avanturu vrijednu doživljavanja. No prije svega želim u tišini posvetiti ovaj post i ove slike meni dragocijenim bićima.


Photobucket

Ostaviti im osmijeh jer je svatko od njih tračak mog unutarnjeg sunca.

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Dosta smrknutosti, navuci rukave i nasmij se bemu miša! zubo

Post info
27.03.2011. (20:52)
36 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>