neverinov blogneverinov blog

Upitnik za žene


Otkuda početi? E da, kako sam si sav nešto u raspoloženju za razmišljanje nakon neodređenog broja vranca, frajone i ždepčeve krvi, odlučio sam napisati ovu vrstu upitnika prije nego me učinak napusti pa mi ovaj pokušaj da dođem na konac nečega bude izgledao prokleto glupo sa svijetlom novoga dana.

Naime neko sam vrijeme, istini za volju, patio za tuđom pažnjom što je preraslo skoro na "daj što daš" modus vivendi ali nekakav signal od suprotnog spola baš i nije stizao. Nakon tih pokušaja sam odlučio da sam sam sebi važan i da mi je zasada najpametnije mariti za svoju situaciju na poslu i usavršavat se u svakom pogledu tako da mogu reći, ako itko ikada zapita, da svakoga u svakom pogledu sve više napredujem.

A onda se stvari preokrenu. Baš kada želiš svoj heliocentrični sustav pretvoritii u egocentrični eto ti ga na pogledi, diranja po kosi, osmijesi od strane žena. Sve ono za što bi ljevu ruku dao u vatru prije nekoliko mjeseci mi sada pristiže u vagonima. Pa kako pobogu to ide nek mi neka cura ili netko ko se osjeća curom objasni postupak. Trćiš, snivaš, nadaš se nekome tko će ti spasiti dan ali te osobe ni za lijek. Obrneš filozofiju, kažeš si "ma neće nitko mene jebat u mozak", điraš razvojne planove u svom životu, ni kriv ni dužan, a krenu ponude sa svih strana.

Pa kako sada kada sam se odlučio da ću biti samo svoj i ništa ne očekivat? Pa gdje ste bile prije kad sam bio gladan pažnje? Uglavnom ovo nije ni vrit ni mimo jer kad bi se odlučio opet za traganjem pretpostavljam da bi isčezle kako su se i pojavile.


Upotrijebio bi jokera i upitao publiku.



Jel mi kakva dovbra duša može objasniti kakav je ovo fenomen/paradoks/zajebancija?



4.51 odoh se prevrnuti u krevetu, a kad se probudim nadam se da će odgovori biti zadovoljavajući

Post info
12.06.2011. (04:51)
30 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>