neverinov blogneverinov blog

Na izvoru sreće


Naslov me podsjeća na daleku obalu iako je tamo u pitanju otok sreće




Photobucket

Ako mu dam kuruza postane dobar i manje bojažljiv.


Photobucket

Inače je sav u panici.


Photobucket

Jedno dva tjedna već traje otkada sa prijateljem idem napuniti staklene butelje sa vodom jednog izvora u selu koje se (gle slučaja) zove Izvir.


Photobucket

Nije li lijepo kada su pitoma brda puna vinograda? Ovo je u mjestu koje se zove Brvi.

Photobucket

Kad će više dani otvorenih podruma?


Photobucket

Nekoć su ova mjesta čuvale vile i ninfe a danas smo sve to zamjenili sa vodom iz pipe.

Photobucket

Postoji određena doza strahopoštovanja prema ovom elementu. Šporkati ovu vodu bio bi neizmjerni grijeh.


Photobucket

Na izlazu i krša vodu čuva pauk sa svojom arhitekturom.


Photobucket

Otkada pijem ovu vodu jednostavno mi ona puna klora više ne leži. Osjećaj je da piješ nešto druge kategorije, nešto što nije ono što bi trebalo biti.


Photobucket

Izdrži se nekoliko minuta jer je zaista mrzla. Bio sam ponosan na odu iz Rječine ali sada mi se čini da je samo stepenicu bolja od masu ruzinavih i teških voda koje sam probao gdjegod sam išao.


Nije li tužno da su nas od nečeg tako osnovnog uspijeli udaljiti?



Post info
04.07.2011. (21:18)
52 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>