neverinov blogneverinov blog

Jedan brzinski

Photobucket

Porat na Biševu. Imao sam osjećaj kao da nisam u Hrvatskoj.

Vis i njegovo otočje je naprosto prefantastično i nije mi nimalo čudno što su sirakužani došli osnovati državu-grad upravo ovdje. Naravno odluka je geostrateška i da se Ateni oduzme fetu ekonomskog kolača ali prvi susret kolona sa otokom mora da im je oduzeo dah. Stanovnici Visa izgledaju ko Grci dok su Komižani drugačiji.

Photobucket

Modra špilja.

Otok obiluje lijepotom. Kada bi barem stanovništvo (svaka čast izuzecima, 7 dragih osoba u uzorku od jedno 50-ak ljudi) bilo manje zlovoljno...


Photobucket

Sv. Nikola, zaštitnik Komiže.

I baš zato želim napisati post o Visu trijezne glave a ne ovako u afektu jer mi dođe da im popljujem u afektu cijelu turističku organizaciju. Pošto izgledam kao čeh ili njemac imao sam prilike slušati kako se ponašaju i što misle o turistima i nije mi bilo ugodno folirati da ne razumijem ništa.

I zato o Visu i višanima kad se vratim iz Makedonije, da post bude manje drčan.

Stojte mi dobro kolege i prijatelji blogeri.
Post info
27.08.2011. (17:55)
39 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>