neverinov blogneverinov blog

Proždrli mi bandwith





A baš sam htio servirati red pečenja (putopisi), red salate (politika) i deserta (filozofiranje) kadli me Photobucket obavijestio da je previše buljenja u moje fotografije štetno za taj njihov bandwith i da si izvolim uzet profi verziju koja se naravno plaća.
Pošto sam identičnu situaciju imao sa putopisom iz Rima i kako sam već jednom onako naživciran išao sve html kodove mjenjat sa buketa na imageshake i uvjerio se da zaista uzima previše vremena ne pada mi na pamet opet isto činiti. Za Makedoniju budem napravio novi account na koji ću prebaciti slike a do tada po Goldonijevom principu "dva koraka naprijed jedan nazad" čitamo se uz političko filozofske teme bez bez crvenog mesa.
Post info
21.09.2011. (14:23)
19 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>