neverinov blogneverinov blog

Još uvijek..

Photobucket


..si kod mene, u mislima, pored mora, sa smijehom i suzama koje sam ti tada znao priuštiti. Dali znaš da sam te sanjao prije nekoliko dana? U zadnje vrijeme moji snovi sa sobom nose poantu, životnu lekciju od koje mi je bolje. Sam sebi objašnjavam kako dalje, što činiti i kamo ići. Same stvari koje ne želim ni čuti otvorenih očiju.

Tvoje smeđe lasi su ovoga puta bile sjede. Imala si mnogo godina, koliko i bora ali znao sam da si to ti. Bit će da u snu imamo pravo na neki šalabahter. Prepoznajemo ljude i stvari pod krinkom kako Eumej sa Odisejem nije znao. Prvo smo se nasmijali jedan drugome, ti iz neke posramljenosti što si ostarila (pa te ja vidim takvu) a ja iz iznenađenja što te vidim, nisam se ni obazirao previše na tvoj izgleda jer sam pratio tvoje tople smeđe oči koje ti krase osmijeh.

Znaš, mnogo se puta u svjesnom stanju pitam što mi je da te se još uvijek sjetim. I prekoravam se kako su to znali činiti prijatelji. No što se ja imam srditi na samog sebe ako mi je do nekoga stalo makar ne bili više zajedno? Ono što se desilo je poznato jednom i drugom, ja sam zajebao i to priznajem. Mala laž se otkotrljala niz padinu i kad je stigla u dolinu izazvala je lavinu. Nije mi teško priznati pogotovo nakon toliko vremena. A svatko je odgovoran za vlastite postupke, to je dio igre koju zovemo odrastanje zar ne?

I pisao sam ti nekoliko puta nakon što smo se našli. Nisi shvatila da ne tražim više od prijateljstva. Bilo mi je zaista žao što sam to izgubio samo zato jer sam bio ljubomoran a ljubomora je samoljublje na prvom mjestu. I nisi skontala, misliš da te želim natrag no nema veze. Ako nisam sve učinio u vezi i nakon prekida kada ti nisam mogao nikako prijateljem biti svakako sam dao komadić duše da ti kažem da je šteta izgubiti tvoju osobitost a ti si shvatila kako si shvatila. Tko uostalom ne bi shvatio na tvoj način?

Ako je ljubav davanje bez očekivanja da ti se vrati onda će meni biti stalo do tebe do tvog ili mog posljednjeg daha, ovisno koji će od nas prvi izdahnut. I nije mi važno kakva ćeš biti sam te uspio spaziti onakvom kakva si unutra (And the vision that was planted in my brain/Still remains što bi rekli Simon & Gurfunkel) i ti ćeš za mene vječno imati te iste godine.


Ipak si to ti ..

Post info
14.01.2012. (03:53)
38 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>