neverinov blogneverinov blog

Prijave za Riječki Karneval



Mislila sam da si ti iz Buzeta!!!! Ma sam bedasta ma sam bedasta!

Malo sam zakasnio ove godine na tradicionalni poziv na Riječki Karneval koji ovoga leta slavi tri dekade.


Photobucket


Tko voli dobru kumpaniju, pijaču, klopu, ples, guzice i cice more slobodno pojt z nami ća popit za nikako recesijku cjenu od 300 kunića. Ja, dobro ste pročitali.

Svjestan sam da zvuči malo preveć ali osim Riječkog garantirana su gostovanja u Novom Vinodolskom i Fužinama.


Photobucket

Paždroć, kad smo bili rožice.


I to ni više ni manje nego sa Maškaranom Kumpanijom Paždroć! Aha.


Photobucket

Ovdi se ne morem sititi ća smo bili :)


Ja idem aš će mi leta bložje 2012 biti jako ža ća sam taj dan proveo u civilu. Ki simpatizira maškare more me razumet a ki ne neka hde vrit.


Photobucket

A ovdi smo bili mlađi :)


Što bi rekao Željko Bebek "na meni je da pitam a ti kaži neću"


Ovaj opći poziv na mobilizaciju je od riječi do riječi izdiktirao moj drugar Đukac (sa sitno mojih interpolacija).


Koga zanima neka se slobodno javi u redakciju.

ps. iz nepouzdanih izvora sam saznao da ćemo biti maskirani ove godine u Griotte. Liker si moramo prinest sami..



Teme: Kultura, Humor, Paranormalno.

Post info
20.01.2012. (21:32)
22 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>