neverinov blogneverinov blog

Moj Brseč

Photobucket

Jednodnevni izlet po Liburniji je rezultirao obilaskom Kastva, Veprinca, Lovrana, Lovranske Drage, Mošćenica i Brseća (nismo stigli ali još bi dodao Volosko i Plomin, Opatija mi je premondana). Da imam turističku agenciju to bi bilo turistička ruta.


Photobucket

Lungomare u Lovranu.


Photobucket

Baš je bio uporan.


Photobucket



Photobucket

Između Mošćeničke Drage i Brseča nalaze se dvije veće plaže, Uboka i Jelenšćica. Osim morskim putem do njih možete stići pješice stazama koje vode s glavne prometnice Rijeka - Pula. Barkom možete Pod Brseč, prema Plominu, i stići ćete do plaže Stupova. Vozilom ili pješice, kroz brsečku valu, pokraj groblja, spustite se do plaža Klančac i Rive. Ako imate manju barku krenite u obilazak i istraživanje brsečke obale. Skrijte se u hladovinu malenih pješčanih uvala. Na susjednim ćete plažama ugledati stare kamene ribarske kućice koje su vlasnicima služile, a služe i danas, za spremanje barki i ribarskog alata nakon ribarenja.

Preuzeto sa http://www.tz-moscenicka.hr/view.asp?idp=23&c=22&c5=22


Photobucket

Otkad dolazim ovdje od malenih nogu poželim da nisu prilike nagnalu nonu da je morala trbuhom za kruhom u Rijeku. Ali na taj način ne bi upoznala nonota pa ti vidi...


Photobucket

Majstor si je odabrao odličnu poziciju na hridi.



Photobucket

Plaža Riva, di nisam nikad bio aš nimam barke (još).


Photobucket

Klifovi se uzdižu iz dubokog mora već u startu što je odlično za free climbing kao i za ronioce.


Photobucket

Želja mi je istraživati svaki kutak Brseštine


Photobucket

Sjeverni Cres je pun napuštenih zaseoka i energetskih staza (ako se ne varam). To treba isto provjeriti.


Photobucket

Plaža Klančac. Ovdje sam jedno ljeto prošao cijelu talijansku književnost za maturu.


Photobucket

More je još uvijek mrzlo ali sam sa guštom smočio noge i lice.


Photobucket


Photobucket

Sama konfiguracija terena spriječava masovni turizam i to je jedan od razloga zašto mi je odlično sve južno od Mošćeničke Drage. Ono je za turiste i neka ostane tako.




Photobucket

I sad mi je lice pročišćeno, kakve kreme kakvi bakrači ma daj.


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Nona ima neke parcele i san snova mi je to preuzet :) Mislim da je očito zašto .


Photobucket

Crkva Svete Magalene, jako dobra vibra.


Photobucket

Došljaci dodaju kamen po kamen na spontanim kamenim stupićima.


Photobucket

Kad ugledaš apatiju na ljudskim licima samo se sjeti ovog mjesta.


Photobucket



Photobucket

Sjećate se one kuće na hridi? E pa to vam je to, fantastična pozicija. Čovjek izdaje apartmane.


Photobucket

Riva i svjetionik.

P1018579



Photobucket




Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket


Photobucket

Nisam se ni okrenuo kad sam počeo čistiti stvari iz košare za piknik a Jozo je već počeo svojatat.


Photobucket

Pepi sve to špijunira:)


Photobucket

SIPAR

Vi ne znate moj bijeli Sipar i moje žalo
gdje sam kao dijete malo
letio za snima, lovio leptire
tražio školjke po žalu
čudio se vjetru i valu i moru
i čekao kad ću na Učku goru
da vidim vile i vilenjake
što na krilatim konjima
love sunčane trake.
Vi ne znate Sipar i žalo
moje carstvo malo
kao starac ne smijem tamo



Rikard Katalinić Jeretov
"Barba Rike" 1940
Post info
24.04.2012. (10:45)
27 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>