neverinov blogneverinov blog

O poskupljenju

Ako itko misli da je to poskupljenje struje i plina nešto trenutno i da će to biti zadnje poskupljenje ja odgovorno prisežem da ću toj osobi reći da je budala i da nam takvi uz sve kriminalce, pijavice, vucibatine, kurviše itd, ne trebaju.

Država postoji samo iz jednog jedinog razloga a taj je da bi postiglo blagostanje naroda. Ovo što se radi jest kada netko zamjeni lončiće i misli da je prioritet popuniti rupe u državnoj kasi i hraniti političku kasu. Iskreno, radije bi krepao nego bio kmet tim debelim guzicama koje ne shvaćaju što znači poskupljivanje kruha niti imaju pojma na koliko se digla cijena benzina.

Već neko vrijeme planiram sa prijateljima izgraditi reciklirano imanje u kojem ćemo biti maksimalno autonomni od države, da joj ne moramo plaćati porez, i da se trampimo sa ostalim sličnim imanjima za ono što nama treba a oni imaju i obrnuto. Na taj način će sve više ljudi prestati hraniti ovog Leviathana kojem hlače od pretilosti pucaju po šavovima. Odbijam biti rob toj mašineriji i napravit ću sve što je u mojoj moći da postanem što neovisniji od ove države a da se ne trebam seliti.

Zašto da se ja selim iz voljenog mjesta radi jednog bahatog Čačića, debelog Linića ili autistične Kosorice?

E taj film gospodo nećete gledati jer ne planiram svoj život podrediti tovljenju vaših promašenih života i crkotini od penzije upotpunjenu prebiranjem baja u dubokoj starosti. Imam 28 godina i život ću podrediti da vas se riješim. Moj potencijal nećete isisati.

Sve više ljudi razmišlja na taj način a oni koji su se pomirili da će ostati topovsko meso toj kasti neka ih slobodno hrane. Svaka čast na visokom stupnju mazohizma. Radije ću krepati u nastojanju nego da me polako ali sigurno potrošite poput limuna i onda baciti sa ostalima u smeće. Ja sam ljudsko biće i imam svoje dostojanstvo koje kanim braniti zubima i noktima.

Pozdravljam toplo svu braću u nastojanju. A ostali kojima paše gunđanje i nećinjenje želim im da ostanu tamo gdje jesu jer su dio starog svijeta koji će uskoro prepustiti mjesto novom.


Što mislite zašto pilim svako malo o Brseču? Tamo se vidim u mojoj oazi bez novina, televizije, HEP-a- i ostalih pijavica.




A ovo je za energiju...
Post info
28.04.2012. (19:46)
22 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>