neverinov blogneverinov blog

1.Maj (kod Stare Trešnje)


Photobucket

Našli teren daleko od civilizacije u šikari. Parcela ima oblik bokserica (i zato ju zovemo iz milja Gaćice) jer je na dve etaže sa terasama i moraš napraviti zaokret u obliku slova V da dođe sa jedne na drugu. Svida mi se isto tako toponim Stara Trešnja koja tamo raste.

Photobucket

Ima masu suhog granja tako da nije teško odmah napraviti vatru a porazbacani kameni nisu problem. Ionako je sve puno suhozida..


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Netko je ostavil nonića od brandya...


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Tomo rješava zadnje administrativne poslove :)


Photobucket

Tamo grane i stabla imamu zanimljive oblike radi bure. Kata kiti zanimljivu granu sa divljom kaduljom.


Photobucket

Ja vam to ne mogu ni predočiti koliko me zanima ruralna arhitektura.


Photobucket


Photobucket

Posao i hedonizarm, zar nije to to :)


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Voljeni Klančec u pozadini...


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Evo da malo i reklamiram simpatičnu domaću konobu Batelan čijeg sam vlasnika upoznao i koji je oduševljen našim planovima:)

Sjećaju se moje none, Maria Belina (moja pranona) i njena kćer koje su svi znali kao Nevia. Ispričali su mi da su kao mlađi kad bi išli nešto poslom u Rijeku prespavali u našem stanu. Čudili su se što je još živa (1924) i htjeli su da joj prensem njihove pozdrave. Kad sam joj to malo prije rekao zasjale su joj tamno plave oči od ganuća. I meni isto..


Photobucket

Sve je tamo puno mirisnih detalja..


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Na onim padinama je šuma moje none...


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket

Baš je dobro posloženo...


Photobucket


Photobucket

Predivna smokva, tamo su plodovi tako zeleni ..



Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket

Pista za boćanje ima još jednu popratnu aktivnost


Photobucket

Još malo mesića na ražnju.


Photobucket

Neki su u pozi ljenjivca za kraj dana.






Post info
02.05.2012. (12:30)
38 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>