neverinov blogneverinov blog

Digitalni kamenčići




Kada se dogodi neka promjena u mom životu onda osjetim potrebu da promjenim neke stvari. Ošišam se, obrijem, tijelovježba, ispraznim osjećaje na ovaj virtualni papir, izbrišem brojeve ljudi koje nemaju više što raditi u mom životu.

Kada sam na jednom divnom mjestu i događa mi se nešto vrijedno pamćenja, za svaki slučaj uzmem kamen od tamo i spremim ga u bisagu. Takvo nešto je činio Lars Turms, glavni lik u Waltarijevom povijesnom romanu Etrušćanin. Već star i pun sjedih, Lars priča svoju priču tako što vadi kamenčiće koji su mu obilježili život.

Pošto živimo u neko novije doba imamo priliku za stvaranjem "kamenčića" od piksela. Ostavljam si ovdje uspomene u slučaju da izgubim "bisagu" u obliku mobitela :)

Photobucket

Kata je zaista lijepa cura ali nema mi do ove slike koja se pojavi kad me ona zove.


Photobucket

Tko dolazi kod mene u goste mora pružati raport kretanja ovoj zvjeri. Neće vas ni pitati, samo će njuškati i prokljuviti sam što to donosite iz vanjskog svijeta.


Photobucket

Priprema za peku.


Photobucket


Photobucket

Međufaza. Treba dignuti samo jednom da ne odu sokovi.


Photobucket

Spremno za uživanje.



Photobucket


Photobucket

Bilo je ostalo još masu mesa pa sam napravio dva gulaša. Jedan gdje je glavni sastojak senf a u drugom limun.


Photobucket

Kad me Marko nazove smijem se pak ovoj fotki. Led lampa ko talizman.


Photobucket

Na Rukavcu kod Marka gdje me vežu uspomene. Ipak sam tu letio sa fićom u provaliju.


Photobucket


Photobucket

Hartera, tbf, zakasnili smo toliko da smo došli na zadnju stvar, cijela je publika pjevala oh my God I'm livin' in Croatia...

Photobucket


Photobucket

Nakonm burne noći spava se gdjegod se stigne.



Photobucket


Photobucket

Zabranjeno stavljati jakne po šanku i pultovima. garderoba košta 3 kune. Osobno sam pridonio donošenju tog pravila :)


Photobucket

Alegorijska kola. Naš Ferero Roche.


Photobucket

Esperantsko maškarana grupa Paždroć.


Photobucket

Eh moj Đukac.


Photobucket

Švora koja ne priznaje nametnuta pravila.


Photobucket

Nekakav korjen iz Slavonije što se prodaje na pjaci. Navodno je dobar za potenciju.


Photobucket


Photobucket

Simpatično objašnjenje našeg vodiča: čuk je sve što nije sova. Inače simbol grada Krka.


Photobucket

Krčka riva.


Photobucket

Opsjednuti pjesmom.


Photobucket

Mozaik na stupu kod Zagrebačke pored Importanea.


Photobucket

Gori napuštena kuća preko puta perona kod Glavnog kolodvora. Od poziva do dolaska vatrogasaca prošlo 7 minuta. U tih 7 minuta nije bilo više krovišta.


Photobucket

Sviđaju mi se stvari od kovanog željeza.


Photobucket

Koliko detalja.


Photobucket

Grije sic vlasniku skutera.


Photobucket

Cip cop ili na kontinentu školica. Gdje su nestale one krede u parkovima?


Photobucket

Ispred OŠ Pećine.


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Blizanke.


Photobucket


Photobucket

Spomenik stolici u Manzanu.


Photobucket

Autor mozaika Matko Kezele.


Photobucket

Sezona šparoga je iza nas.


Photobucket

Lojzo ne prolazi baš najbolje u doba parenja.


Photobucket

Pepi nema te probleme.


Photobucket

A ni ovaj.

Photobucket

Majka i kćer čuvaju mladunčad.


Photobucket

U cvjećarni.


Photobucket

Pojilo.


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket

Jedan doručak.


Photobucket

Na ulazu u stari grad Labin.



Photobucket

Brod u tegli.


Photobucket


Photobucket

Dok mene nema u krevetu...


Photobucket

Voda u škodelici nema šanse.


Photobucket

I on se zaželio prirode. Puna mu je pipa asfalta.


Photobucket

Na Jazu.


Photobucket



Photobucket

Neboga Dona poslije operacije.


One najvažnije fotke sa I. nema. Ta neka izblijedi u mom sjećanju i neka radost zamjeni tugu ovih dana.



Photobucket

Moje analogne drangulije..



Post info
09.06.2012. (16:11)
30 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>