neverinov blogneverinov blog

Antistres plavo




Photobucket

Krenuo sam sa frendovima sređivati jednu od mnogih raštrkanih parcela moje none. Sa trimerom i motornom pilom smo napravili mjesta za kampiranje i dobili drva za ogrijev. Jednom gotovi, nagradili smo se kupanjem.


Photobucket

Od tog terena do mora se treba spuštati desetak minuta po putu između zaraslih suhozida.


Photobucket

Dolje baš i zaklona od sunca ako si ga ne napraviš sam.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket

Jedva čekam da se preselim jednog dana ovdje i zaboravim na asfalt.


Update: zanimljiv dan: umrla je jedna draga osoba pa idem na pogreb a odmah nakon toga idem slaviti rođenje sina moga prijatelja. Dobio sam posao, koliko mi se čini, ugovor na godinu dana sa mogučnošću da se produži. Bavit ću se arheologijom kao hobby.


Post info
05.07.2012. (08:34)
20 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>