neverinov blogneverinov blog

Ovisno kako gledaš

Photobucket

Ovo moram izbaciti radi samog sebe, da mi se ne roje misli koje nemaju solucije. Čini se da sam dobio posao. Uvjeti su bili završena srednja škola i odlično poznavanje talijanskog. Faks u Italiji je samo dodatak jer me cura koja vodi razgovore za posao oslobodila od pisanog testa kad je čula kako govorim. Taj posao nema veze sa mojom strukom i jedino čemu se nadam da me tih godinu dana, koliko traje ugovor, neće previše udaljiti od profesije koju volim i u kojoj se vidim. Plaća i nije nešto ali donosi godinu dana stabilnosti koja mi je prijekopotrebna jer od listopada prošle godine nisam znao što će biti sa mnom pa sam odlučio živjeti iz dana u dan da ne prošvikam.

Život ima smisao za burlesku i upravo sada kad se spremam potpisati taj ugovor, zove me prijatelj i ponudi mi 2 tjedna posla rada na kamenu i fugama u Dubrovniku za dobru lovu ali opet to je kratki period. Poslije bi se opet prebacio na mjesec dana u arheologiji. Kao da gledam pršut do kojeg ne mogu, slinim za poslom koji volim a ne smijem ga uzet jer će mi onda proći ovaj sigurni.

Ne moram nešto posebno zahvaljivati Miranda što sam ga dobio što mi je satisfakcija u vezi prethodna dva posta ali preispitujem jesam li izgubio 6 godina života studirajući nešto od čega neću živjeti. Mogu si reći da sam diplomirao za svoju dušu ali ne osjećam ni tada neku posebnu ugodu. Mogu samo konstatirati da su humanističke znanosti jako propatile hvala kapitalističkom nazoru života i da nije moja krivnja što je profit na prvom mjestu što čini filozofski fakultet slona u staklarni.


Photobucket

S druge strane pokušavam razmisliti da mogu prekinuti radni odnos kad god mi se ukaže prilika koju toliko čekam i da mi 36 sati tjedno (osim nedjelje) ostavlja prostora za manovriranje u danu na ono što želim. Kada je Maksimus u Gladiatoru pitao svoga slugu Cicerona kako provodi vrijeme ovaj mu je odgovorio da radi što ga je volja a ostatak vremena radi ono što mora (jako stoički). S druge strane ako budem vrijedan i skupljam novac moći ću kupiti materijal da starinu dovedem u red i da kupim sav potreban alat i sjemenje da napokon imam svoj vrt.

Dosta mi je više kondicionala. Vrijeme je da gledam širu perspektivu. Sutra su ljetne maškare u Novom Vinodolskom, o da.





Post info
06.07.2012. (21:41)
16 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>