neverinov blogneverinov blog

Upoznavanje Rijeke - Potok


Photobucket

U zadnje vrijeme izbjegavam vožnju autom (koji ionako nije moj) i pokušavam do odredišta stići piješke. Hodanje je postalo čin razbistrivanja misli. Osim što je dobro za noge dobro je i za glavu. Čak je i Arisotel održavao svoja predavanja tijekom šetnje.


Photobucket

Zgrada u ulici Viktora Cara Emina (ja volim reći Eminema iz šale, Viktor Car si je nadjenuo drugi dio prezimena po Emi, ženi, jer nisu bili u mogućnosti imati djece a bio joj je privržen)


Photobucket

Kada pređemo tu ulicu ulazimo na Potok, kvart između Banderova i Prvomajske ulice. Kao što kaže i samo ime ovdje je tekao potok, jedan od 16 izvora vode na riječkom području radi kojeg Rijeka i jest nastanjena od davnina.



Photobucket

Potok zastupaju dvije glavne ulice. Radi ljetne terase Pop Arta počeo me neodoljivo podsjećati na jedno mjesto gdje sam izlazio u Ljubljani. Još samo da postane pješačka zona i to je to.


Photobucket


Photobucket

Smiješno mi je kada mi se sugrađani obraćaju kao da sam turist radi fotoaparata.


Photobucket

Strašno mi se sviđaju zgrade u ovom djelu.

Photobucket

Ova baš i nije nešto ispala ali se kod donjih katova vide blokovi u bunjato tehnici (hrapavo) koji odaju rustikalni štih.


Photobucket

Potok je u biti jedna omanja draga usječena među brdima.


Photobucket

Koliko toga je iznad naših glava a da sami nismo svjesni. Kada krenemo od doma prema poslu kao da aktiviramo automatskog pilota i nema nas radi nikoga osim ako nas taj netko ne zaustavi da nas pita za zdravlje a mi ga otkantamo s prstim prema satu i frazom tipa "znaš žurim na posao, drugi put..".


Photobucket

Umjesto vožnje s autobusom odlučio sam novac potrošiti na ono što mi paše i dizat se malo ranije da se pokrenem. Do posla mi treba pola sata adagio a tamo ionako samo sjedim, i tako natrag doma. I već se fizički bolje osjećam. Makar sam si danas za ručak dopustio nešto ekstra slatko

Malo sam se zabrinuo za ljude koji su se zabrinuli za mene da što ne dolazim autom kao da nisu naše babe po špezu propješaćile i po nekoliko sati hoda.

Svakako treba više hodati pa će takuin biti deblji a srce zdravlje.





Post info
24.07.2012. (18:43)
21 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>