neverinov blogneverinov blog

Zadnji dan na delu i kolač od šljive

Photobucket


4 jaja
4 velike žlice šećera
prstohvat soli
1 čaša maslinovog ulja
1 oetker puding vanilija
oštrog brašna - da sve poveže
ako je pregusto stavi se malo mlijeka
1 pecivi prašak
pekarski papir - malo nauljiti
staviti tijesto - odozgora očišćene šljive

Photobucket

Ista stvar ali sa breskvama.

Photobucket

U slast!

Btw ovo ide sa čašom mlijeka. Obožavam koricu.

Probudio sam se sav pun volje u 9 ujutro da krenem raditi kolače ali me mama pretekla i već napravila 4 tepsije. Planirao sam kolačima od šljive iznenaditi kolege (nas šačica od 10 muških u moru od 80 žena) i kolegice. Mislio sam da će toliko hrane biti previše ali su kolači planuli, cure se ne srame :)

U nešto više od mjesec dana prošli smo zajedno edukaciju za posao i onda krenuli zajedno raditi. Neki se nisu snašli pa su odustali a oni koji su ostali su počeli biti prijatelji osim kolega. Ovaj posao, iako nije za mene, mi je donio u život nekoliko dragih osoba sa kojima se kanim viđati i u privatnom životu. Donio mi je i osobu od koje sam sav sanjiv i u javi i za koju se nadam da će mi ostati i postati sve prisnija. U nadi da joj pokažem svijet kakvim ga vidim ja. Več mi je čudno što neću svaki dan, makar na kratko, vidjeti tu crnu kosu i plave oči.



A sutra u nove pobjede.


Kreće se u 7 ujutro i moram priznati da jedva čekam kakve ćemo tragove otkriti u zemlji. Šopa me adrenalin.




Jedini fora lik u "Dadilji" je ovaj cinični Niles.


Post info
02.09.2012. (13:39)
46 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>