neverinov blogneverinov blog

Ako je život samo san...






Pogled sa Ravni prema Valunskoj vali i gradu Cresu.

Probudio sam se bez glavobolje nakon divnog dana provedenog na vapnencu istočne Istre. Rakalj, Krnica, Marčana, smotra vina istočne Istre na Skitači. Još nije toliko razvikano među turistima, a i radi kosine terena nema mjesta za izgradnju suludih kompleksa poput ovih što nam tajkuni i političari pripremaju sa Rivijerom Brijuni od Pule do Barbarige...




Probudio me prijatelj koji ne pristaje niti na zajebanciju da ga zovem gazda već suradnik u firmi gdje radimo konzervatorsko podloge na GIS-u i idejne projekte u turizmu i kulturnoj baštini. Javio sam se izraubanim glasom. Rekao mi je da sam napisao odličan osvrt o Brionima i da sam materijal za doktorat na što mi je srce uskočilo do grla. Ne treba nikakva povišica. Glavno da netko primjeti trud zar ne?




Poluotok Ubac lijevo i obale Krnice, Kavrana, Šišana i Ližnjana desno. Vidi se skroz ispred rt Kamenjak. Ako nastavite po ovom tijesnacu prema sjeveru doći ćete do ušća rijeke Raše. Toliko arheologije i povijesti na jednom mjestu da se ostaje bez daha.

Jednog dana vas vodim u Nezakciji.





Sretan vam dan antifašističke borbe. Nemojte nikad zaboraviti što se moglo desiti da se naši narodi nisu pobunili protiv okupatora.


Politički i ekonomski patuljci su zgazili diva i na to treba biti ponosan.


Darivanje krvi, podijela kruha onima koji nemaju, pomaganje prijateljima u poteškoći, ustajanje protiv nepravde, zaštita slabijega pred jačim, skrb o općem dobru, građanski odgoj, informiranost i sve što vas čini boljom osobom.


To je danas antifašizam.


Nedajte se da vas nagovore na išta drugo i nemojte se sramiti jer niste sami.


Biti pojedinac to znači i susretati pojedinca, to je vrlo teško, svakodnevno voditi računa da je drugi jednako vrijedan kao i ti, svakodnevno znati da drugi ima sve ono što ti imaš – sva prava, sve dužnosti, i da ga tako trebaš susresti. I zato je veliki Rilke rekao da se ljubav prepoznaje ne po tome što drugoga posjeduje nego što ga štiti.

Ljubav je zaštita tuđeg postojanja i tu je veličina koja iz nje stalno izbija i čini nas vrijednima. Zato ljudska prava nisu ništa drugo, nego točno u okviru države formulirani ideal koji već tisuće godina čovjek želi ispuniti, a koji vrlo jednostavno glasi:


“Ja sam ljudsko biće, neizrecivo vrijedno, i mora se osigurati sve što je potrebno da tu vrijednost na Zemlji ispunim”.



Vlado Gotovac, govor o ljudskim pravima, Rovinj 1991.


SFSN!

Post info
23.06.2015. (01:22)
12 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>